خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

دی پائول: حضور مسی در 2026؟ او همیشه یک قدم جلوتر از ماست

دی پائول: حضور مسی در 2026؟ او همیشه یک قدم جلوتر از ماست
هافبک تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است مسی تا هر زمانی که بخواهد می‌تواند در میادین ملی حضور داشته باشد.

مستر90 | آیا لیونل مسی همچنان می‌تواند در جام جهانی 2026 بازی کند؟ به نظر رودریگو دی پائول، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال ممکن است وسوسه شود که در آن مسابقات حضور پیدا کند.

برنده هفت توپ طلا اعلام کرده است که قصد ندارد در یک تورنمنت دیگر جام جهانی حضور داشته باشد، چرا که او با فتح کاپ جام جهانی 2022 قطر توانست کلکسیون جام‌های ارزشمندش را تکمیل کند. اما او در حال حاضر همچنان بخشی از تیم آلبی‌سلسته است. مسی در بازی برابر استرالیا توانست سریع‌ترین گل دوران حرفه‌ایش را به ثمر برساند تا هنوز هم آمادگی‌اش را به رخ بکشد. دی پائول می‌گوید که تا جام جهانی آینده هنوز سه سال دیگر زمان باقی است و هر اتفاقی ممکن است روی دهد. هافبک آرژانتینی باشگاه اتلتیکو مادرید در مصاحبه با TyC Sports گفته است:

زمان زیادی تا جام جهانی باقی مانده است؛ سه سال زمان زیادی است. نکته مهم این است که همیشه او را نزدیک خودمان داشته باشیم که از بازی کردن در کنارش لذت ببریم. ما هنوز باید به جام جهانی صعود کنیم، قبل از آن هم یک کوپا آمریکا وجود دارد. مسابقات زیادی وجود دارد و باید دید که لئو خودش چه احساسی دارد.
مهمترین چیزی که الان در پیش‌رو داریم بازی‌های دوستانه بعدیمان و پس از آن یک شروع خوب در مقدماتی جام جهانی است که برای ما بسیار مهم خواهد بود. او می‌تواند تا هر روزی که بخواهد بازی کند، مسی همیشه یک قدم از همه ما جلوتر است و این ذهنیت اوست که هرگز آن را از دست نخواهد داد.

مسی در 175 بازی ملی خود، 103 گل به ثمر رسانده که او همچنان می‌تواند آمارش را در سطح ملی بهبود ببخشد. انتظار می‌رود او در رقابت‌های کوپا آمریکای 2024 در ترکیب آرژانتین باشد و پس از آن باید دید که آیا او هنوز هم می‌خواهد برای آلبی‌سلسته به میدان برود. یکی از میزبانان جام جهانی بعدی کشوری است که لیونل مسی قرار است فوتبالش را در ردۀ باشگاهی در آنجا ادامه دهد و شاید باز هم هواداران از حضور ستاره‌ای چون لئو در یک جام جهانی دیگر هم لذت ببرند.

برچسب‌ها: آرژانتین لیونل مسی رودیگو دی پائول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

130 ღ میسون مونت ღ1402/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi