خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

تراکتور برنده بازی با نساجی مازندران اعلام شد

تراکتور برنده بازی با نساجی مازندران اعلام شد
هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر، روزهای عجیبی را سپری کرد. سه دیدار از مسابقات لیگ بیست و یکم به دلایل مختلفی لغو و نیمه کاره رها شدند تا کمیته انضباطی یکی از پرکارترین فصول خود در طول برگزاری 21 دوره گذشته این پیکارها را سپری کند.

پس از دیدار تراکتور و پرسپولیس که به دلیل عدم شرایط برگزاری مسابقه و پرتاب سنگ از سوی هواداران نیمه کاره رها شد، دو مسابقه هوادار برابر صنعت نفت و همچنین دیدار تراکتور مقابل نساجی به دلیل عدم حضور تیم های هوادار و نساجی برگزار نشد.

لحظاتی پیش کمیته انضباطی رای خود را درخصوص دیدار آبادانی ها و شاگردان عنایتی صادر نمود و اکنون این کمیته، نظر خود را درخصوص دیدار دیگر نیز اعلام کرد.

در نهایت بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نتیجه دیدار دو تیم نساجی مازندران و تراکتور از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر، سه بر صفر به نفع تراکتور اعلام شد.

گفتنی است، دیدار دو تیم نساجی مازندران و تراکتور از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر با اعلام سازمان لیگ و به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه از سوی تیم میزبان، لغو شده بود.

برچسب‌ها: تراکتور نساجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi