خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

خشم ستاره فرانسوی: من هم آدمم، ربات که نیستم!

خشم ستاره فرانسوی: من هم آدمم، ربات که نیستم!
اولیویه ژیرو، ستاره میلان، از این که تیمش پیروزی برابر میلان را با تساوی عوض کرد ناراحت و عصبانی شد.خشم ستاره فرانسوی: من هم آدمم، ربات که نیستم!
به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دهم سری آ ایتالیا روبروی ناپولی به میدان رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

ژیرو ستاره درخشان تیمش در این بازی بود و توانست هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و آنها را با دو گل پیش بیندازد تا در آستانه کسب سه امتیاز حساس و ارزشمند قرار بگیرند اما دیگر بازیکنان این تیم از این فرصت خوب استفاده نکردند.

این ستاره فرانسوی پس از پایان این بازی درباره اتفاقات رخ داده به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« از نظر شخصی خیلی به خاطر دو گلی که زدم خوشحالم و از هم تیمی‎‌هایم به خاطر این دو سانتر تشکر می‌کنم. با این حال، از نتیجه ناراحت هستم. ما این فرصت را داشتیم که برنده شویم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

برابر نیوکسل و بروسیا دورتموند هم خیلی شانس گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به اندازه کافی تعیین کننده ظاهر شویم و ضربه آخر را بزنیم. امروز باید چهار یا پنج گل می‌زدیم. بسیار عصبانی و ناراحت هستم خصوصا چون دیدم اینتر قبل از بازی ما برنده شد و امیدوارم که این دو امتیاز از دست رفته بعدتر به ضرر ما نشود.»

او در پاسخ به سوالی درباره ناراحتی‌اش از استفانو پیولی به خاطر تعویض اضافه کرد:« من هم آدم هستم، ربات نیستم. ناراحت شدم چون اطمینان داشتم که می‌توانم به هم تیمی‌هایم کمک کنم و دوست داشتم در زمین بمانم. البته بعد از پنج دقیقه آرام شدم و از مربی عذرخواهی کردم. به تصمیمات او احترام می‌گذارم و بهترین‌ها را برای تیم می‌خواهم.»

برچسب‌ها: آث میلان اولیویه ژیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

38 پرسپـولـیـس1402/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi