خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

ژیرو: انتظار نداشتم یوونتوس در کورس قهرمانی نباشد

ژیرو: انتظار نداشتم یوونتوس در کورس قهرمانی نباشد
مهاجم میلان می گوید پیشنهاد یوونتوس در ژانویه 2020 را رد کرده است.

اولیویه ژیرو در آستانه دیدار مقابل یوونتوس می گوید دستکم گرفتن این تیم اشتباه است.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوریره دلو اسپورت، میلانی ها روز یکشنبه باید در سری آ مقابل یوونتوس صف آرایی کنند. در آستانه این دیدار حساس، اولیویه ژیرو گفتگویی با نشریه کوریره داشته و در مورد مسائل مختلفی از جمله این دیدار صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

ابراهیموویچ
زلاتان موتور تیم است. از بازیکنان جوان انتظارات زیادی دارد. می خواهد همیشه بهترین عملکرد را داشته باشد و انتظار دارد سایرین نیز همین طور باشند. او بازیکنی مهم در رختکن و زمین مسابقه است. با حضور او هدفمان کسب عناوین قهرمانی است.

دیدار مقابل اسپتزیا
نباید اعتماد به خودمان را از دست بدهیم و درگیر شک و ترس شویم چون در مسابقه ای که باید پیروز می شدیم، شکست خوردیم. در دیدار مقابل یوونتوس می خواهم میلان واقعی را مجددا ببینم. قبول دارم که شکست بدی خوردیم اما برای نبرد آماده ایم.

اشتباه داور
داور بلافاصله فهمید اشتباه کرده است. از ما عذرخواهی کرد و می توانستید در صورتش ببینید که چقدر متاسف بود. این اتفاقی بود که در جریان بازی افتاد و کاری از دست ما بر نمی آِد. باید برنده می شدیم ولی این اتفاق نیافتاد. حالا باید از این ناراحتی استفاده کرده و در دیدار با یوونتوس عملکرد خوبی داشته باشیم.دیگر نمی خواهیم چنین حسی را تجربه کنیم و نباید دوباره دچار اشتباه شویم.

شرایط یوونتوس
آنها شروع خوبی نداشتند اما به این معنی نیست که تیم قدرتمندی نیستند. اعتراف می کنم که فکر می کردم حتی با وجود جدایی رونالدو، در کورس قهرمانی باشند. آنها تیم قدرتمندی دارند. پائولو دیبا یک بازیکن کلیدی برای آنها است. آنها هنوز یکی از بهترین تیم های ایتالیا هستند و تجربه زیادی دارند. دستکم گرفتن یووه کار اشتباهی خواهد بود.

دیدار مقابل یوونتوس
بعد از شکست در دیدار قبل دوباره نگاه مان رو به جلو است. اشتباهاتمان را آنالیز کردیم تا بهتر شویم اما در فوتبال و بعد از یک نتیجه منفی نباید زیاد به شکست فکر کنید، باید از آن گذر کنید و بلافاصله دوباره شروع کنید. به همین خاطر تمام تمرکزمان روی یوونتوس است. بازی مهمی خواهد بود و باید بهتر از دیدار مقابل اسپتزیا ظاهر شویم. این را می دانیم. باید برای شکست دادن یوونتوس عملکردی فوق العاده داشته باشیم.

رد پیشنهاد یووه
پیرلو می خواست مرا به یوونتوس ببرد اما تصمیم گرفتم در چلسی بمانم زیرا می خواستم تلاش کنم. با توجه به اتفاقات پایان آن فصل، تصمیم درستی گرفتم.

شانس قهرمانی میلان
نباید نگران جدول باشیم. باید در بار به فکر بازی پیش رو باشیم. می دانم این تیم چه بازیکنانی دارد و مطمئنم تا هفته آخر در کورس قهرمانی و نزدیک به اینتر باقی می مانیم.

برچسب‌ها: یوونتوس آث میلان اولیویه ژیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

87 Esteghlal Fc‌1400/11/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi