خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

حمله ی اسطوره به کاپیتان : دست از سر این تیم بردار!

حمله ی اسطوره به کاپیتان : دست از سر این تیم بردار!
تونی شوماخر، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که زمان خداحافظی مانوئل نویر با این تیم فرارسیده است.
نویر پس از چندین ماه مصدومیت و طی کردن روند درمان در آستانه بازگشت به میادین است و انتظار می‌رود که در بازی هفته آینده برابر دارمشتات در ترکیب بایرن مونیخ حضور داشته باشد.

این اتفاق باعث شد که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بازگشت کاپیتان بایرن به تیم ملی آلمان هم به گوش برسد. این در حالی است که مارک آندره تراشتگن در این مدت نمایشی قابل تحسین در دروازه این تیم ارائه کرده است.

شوماخر در گفتگو با تلویزیون بیلد درباره این وضعیت اظهار داشت: "موضوع حضور در تیم ملی در بازه زمانی مشخصی برای من به پایان رسید. من هم تمام عمرم شماره یک بودم، مانند مانوئل نویر و حالا او قصد دارد بار دیگر به اردوی تیم ملی آلمان ملحق شود و روی نیمکت بنشیند؟ این موضوع حواشی بسیاری را به دنبال خواهد داشت. فکر نمی‌کنم او با این کار لطفی در حق خودش انجام داده باشد. باید به این موضوع توجه کنیم که مصدومیت‌ها در ۳۷ یا ۳۸ سالگی به آسانی درمان نمی‌شوند."

او با اشاره به انتخاب ایلکای گوندوغان به عنوان کاپیتان آلمان به جای نویر اضافه کرد: "من نمی‌توانم تغییر زیادی را در دروازه تصور کنم. این یعنی تراشتگن شماره یک خواهد بود. من فکر می‌کنم او عملکرد خیلی خوبی داشته و قطعا شایسته این هست که شماره یک بماند."

برچسب‌ها: آلمان مانوئل نویر نویر دروازه بان ایلکای گوندوغان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

65 Alpha Star1402/08/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi