خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,671

روایت جالب مانوئل نویر از روزهای دور از میدان !

روایت جالب مانوئل نویر از روزهای دور از میدان !
مانوئل نویر، سنگربان باتجربه آلمان از روزهای دوری از میادین در ماه های اخیر صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال نرسیدن نویر به جام جهانی منتشر می شد، اما این گلر 31 ساله در نهایت موفق به غلبه بر آسیب دیدگی طولانی مدت خود شد و در لیست نهایی ژرمن ها برای جام جهانی نیز قرار گرفت.

مانوئل نویر گفت: "نمی توانم تمام احساسم را بیان کنم. هر بازیکنی مقاطع خوب و بد در طول یک فصل دارد و شما باید فرصتی برای ریکاروی نیز داشته باشید. ریکاوری من طولانی و دشوار اما در مجموع خوب بود. من لحظات شیرینی را کنار مربیان و کادر پزشکی سپری کرده و همیشه مثبت اندیش بودم زیرا می دانستم می توانم از بند مصدومیت رها شوم.

من همیشه افکار مثبتی داشتم و اگر این کار را نکردم نمی توانستم اینجا در اردوی تیم ملی باشم. در طول دوره مصدومیت احساس خوبی داشتم و بازخورد بسیار خوبی از هم تیمی هایم دریافت می کردم.

هم تیمی هایم به من می گفتند نمی توانند این همه دوری من را میادین از ببینند. بازخورد بسیار صادقانه بود و این برای من مهمترین موضوع بود اما حالا من متقاعد شده ام که می توانم یک تورنمنت کامل بازی کنم."

برچسب‌ها: آلمان مانوئل نویر نویر مصدومیت جام جهانی 2018

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

357 ♛ Perspolis ♛1397/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi