خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

آمار و ارقام گلزنی هالند تا ۲۳ سالگی

آمار و ارقام گلزنی هالند تا ۲۳ سالگی
211 گل در 260 بازی، از ارلینگ هالند یک مهاجم گلزن و فرصت‌طلب ساخته است.

طرفداری | ارلینگ هالند ستاره گلزن باشگاه منچسترسیتی در روز گذشته (21 جولای) 23 ساله شد. او در این سن و سال آمار گلزنی وحشتناکی را به نام خود به ثبت رسانده است.

ارلینگ هالند مسلما یکی از بهترین خریدهای فصل گذشته فوتبال اروپا بود و این مهاجم گلزن توانست کمک زیادی به تیم پپ گواردیولا در کسب یک سه‌گانه تاریخی کند. او نه تنها در کسب این سه‌گانه نقش بسزایی داشت، بلکه توانست رکورددار گلزنی در طول یک فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس شود. او همچنین در فصل 23-2022 با به ثمر رساندن 36 گل هم کفش طلای لیگ برتر و هم کفش طلای اروپا را فتح کرد. در مجموع کل رقابت های فصل 23-2022 ارلینگ هالند موفق شده است در 53 بازی، 52 گل برای سیتیزن ها به ثمر برساند. حال به بهانه 23 سالگی غول نروژی، نگاهی به آمار و ارقام گلزنی و پاس‌گل‌های او در دوران حرفه‌ایش انداخته‌ایم.

برچسب‌ها: منچستر سیتی ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

91 ایران ، خدا1402/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi