خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

غافلگیری هالند در ژاپن توسط جک گریلیش

غافلگیری هالند در ژاپن توسط جک گریلیش
منچسترسیتی این روزها در تور تابستانی ژاپن به سر می‌برد. بازیکنان این تیم ستاره گلزنشان ارلینگ هالند را در توکیو غافلگیر کردند و تولدش را مفصل جشن گرفتند. در نهایت مشخص شد که هماهنگ‌کننده این جشن تولد کسی نبوده جز جک گریلیش که با ستاره نروژی رفاقتی صمیمی پیدا کرده است.

هالند امروز 23ساله شد. جک گریلیش از قبل با بازیکنان سیتی هماهنگ کرده بود و زمانی که هالند وارد اتاق محل اقامت آنها در شهر توکیو شد، سیتیزن‌ها او را غافلگیر کردند و با یک کیک تولدش را تبریک گفتند.

سیتی که اردوی پیش‌فصل خود را با تور شرق آسیا آغاز کرده به زودی در ژاپن و کره جنوبی چند بازی دوستانه برگزار می‌کند. شاگردان گواردیولا برای فصلی دشوار آماده می‌شوند و باید از سه عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنند.

هالند به عنوان امید اول گلزنی منچسترسیتی امیدوار است در تابستان بتواند خستگی فصل گذشته را پشت سر گذاشته و در اوج آمادگی بدنی و ذهنی به شروع فصل آینده برسد. او فصل گذشته در لیگ برتر با 36 گل زده موفق شد کفش طلا را به دست بیاورد و حالا می‌خواهد فصل آینده از این عنوان دفاع کند.

برچسب‌ها: منچستر سیتی ارلینگ هالند جک گریلیش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 ایران ، خدا1402/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi