خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

رسمی: عارف رستمی به تراکتور پیوست

رسمی: عارف رستمی به تراکتور پیوست
مهاجم مس کرمان در نهایت و پس از مذاکرات طولانی با مدیران تراکتور، تبدیل به آخرین خرید لیگ برتری تراکتور شد و به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست.

عارف رستمی که فصل گذشته 9 گل به ثمر رساند و عملکرد درخشانی در ترکیب مس کرمان داشت، در حالی به تراکتور ملحق شده که دو فصل پیش با حضور در ذوب‌آهن به صحنه لیگ برتر ایران اضافه شده بود.

او علاوه بر توانایی بازی در پست مهاجم نوک، امکان حضور در پست مهاجم سایه و وینگر را هم خواهد داشت اما خمس این بازیکن را برای نوک پیکان خط حمله تیمش جذب کرده است.

رستمی هفتمین خرید لیگ برتری تراکتور است و با حضور او، تمام شایعات پیرامون جذب دیگر بازیکنان منتفی خواهد شد و حالا تراکتور تنها امکان خرید یک بازیکن خارجی یا لژیونر را خواهد داشت.

پیش از این سعید آقایی، مهدی شیری، علی شجاعی، عارف آقاسی، سیامک نعمتی و سیدمهدی حسینی به عنوان بازیکن لیگ برتری به جمع تی‌تی‌های شهر تبریز پیوسته بودند.

این در حالی است که تراکتور با از دست دادن رضا اسدی و محمد عباس‌زاده، ضعف جدی در خط حمله داشت و حالا با حضور رستمی، حامد پاکدل نیز یک رقیب جدی در خط حمله خواهد داشت.

نکته مهم اینکه تراکتور شجاع خلیل‌زاده و آلوارو خیمنز را به عنوان سهمیه خارجی و لژیونر به خدمت گرفته بود و حسین پورحمیدی نیز پس از پایان قرارداد قرضی به این تیم بازگشته است.

برچسب‌ها: رستمی تراکتور پاکو خمز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

65 Mirmehdi161402/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi