خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

سپاهان در جذب این بازیکن ناکام ماند!

سپاهان در جذب این بازیکن ناکام ماند!
سید مهدی حسینی پس از دوران درخشانی که در آلومینیوم اراک داشت، طی دو فصل اخیر برای مس رفسنجان به میدان رفت که نمایش موثر او در خط میانی نارنجی‌پوشان موجب شد در دو مقطع مختلف توسط کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی هم به تیم ملی دعوت شود و در نقل و انتقالات تابستانی هم مورد توجه سپاهان قرار بگیرد، اما در نهایت تیمی غیر از نایب‌قهرمان فصل قبل را انتخاب کرد.

سیدمهدی حسینی که در دو فصل اخیر مهره کلیدی محمد ربیعی در خط میانی مس رفسنجان بود، با عملکردش مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفت که حتی گفته شد سپاهان به توافق با او رسیده، اما این بازیکن تصمیم گرفت از اصفهان به تبریز برود و تراکتور را انتخاب کند.

ژوزه مورایس برای تقویت خط میانی سپاهان، سیدمهدی حسینی را به‌عنوان اولین نفر در لیست جذب بازیکنان خود قرار داده بود که حتی عنوان شد باشگاه اصفهانی با این بازیکن مذاکره مثبتی با این بازیکن داشته، اما او به یکباره تصمیم خود را تغییر داد و به جای بازی در سپاهان، حضور در تراکتور را انتخاب کرد.

حسینی که همانند حضورش در لیست مورایس، در فهرست بازیکنان مدنظر پاکو خمس هم قرار داشت، با نظر مثبت این سرمربی اسپانیایی و پیگیری باشگاه تراکتور تصمیم به حضور در جمع سرخ‌پوشان تبریزی گرفت و قراردادی دو ساله امضاء کرد تا شرایط جدیدی را با حضور در این تیم آسیایی تجربه کند.

برچسب‌ها: تراکتور پاکو خمز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi