خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رئال مادرید نیاز به سبک جدید دارد!

رئال مادرید نیاز به سبک جدید دارد!
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که تیمش برای کسب نتایج بهتر در فصل پیش رو نیاز به تغییر سبک و تاکتیک دارد.
رئال مادرید خود را آماده فصل جدید می‌کند. شاگردان آنچلوتی راهی آمریکا شده‌اند و قرار است در این تور چهار بازی دوستانه برابر تیم‌های میلان، منچستر یونایتد، بارسلونا و یوونتوس برگزار کنند.
آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌گوید که تیمش در فصل پیش رو نیاز به تغییر سبک و تاکتیک دارد و می‌خواهد در بازی‌های دوستانه پیش رو تاکتیک جدیدی را امتحان کند.
او گفت: این احتمال وجود دارد که در فصل پیش رو با سبک و تاکتیک جدیدی بازی کنیم البته نه به این معنا که به کلی سبک بازی قبلی خود را فراموش کنیم. ما با سبک بازی قبلی خود موفقیت‌های زیادی به دست آوردیم اما در فوتبال برای ادامه موفقیت و کسب موفقیت‌های جدید نیاز به تغییر وجود دارد.
سرمربی رئال مادرید ادامه داد: ما نیاز به یک سبک جدید داریم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های دوستانه‌ای که در آمریکا برگزار می‌کنیم از سبک جدید خود رونمایی کنیم. باید بازیکنان قبل از هر چیزی از این تاکتیک و سبک جدید بازی کردن لذت ببرند و توانایی خود را نشان دهند.
آنچلوتی درباره حضور لیونل مسی در فوتبال آمریکا هم گفت: قطعا حضور مسی در لیگ آمریکا باعث پیشرفت و بالا رفتن سطح کیفی آن می‌شود.

برچسب‌ها: رئال مادرید فوتبال سبک بازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 واحد ۳۰۰1402/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi