خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

دومین گزینه خط حمله پرسپولیس در قطر می‌ماند!

دومین گزینه خط حمله پرسپولیس در قطر می‌ماند!
به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تمایل پرسپولیس برای جذب عمر السومة در رسانه ها و برخی خبرگزاری ها منتشر شد. بازیکنی که فصل قبل به صورت قرضی در العربی به میدان رفت و اکنون در تمرینات تیم اصلی خود یعنی الاهلی عربستان به سر می برد.

او یک سال دیگر با تیم سعودی قرارداد دارد اما الاهلی تمایلی به ادامه همکاری با عمر السومة ندارد و حاضر است در ازای دریافت یک پیشنهاد مطلوب، این مهاجم را بفروشد. العربی برای جذب مهاجم سوری، یک میلیون دلار پیشنهاد داده بود که این رقم توسط تیم عربستانی رد شد. آنها خواستار دریافت 2 میلیون دلار هستند.

روزنامه الوطن در شماره امروز خود نوشت باشگاه العربی قطر در تلاش برای نهایی کردن چند قرارداد مهم، پیش از آغاز اردوی پیش فصل در اسپانیا است چرا که مدیریت باشگاه تلاش می کند تا لیست تیم را با انتقالات جذاب داخلی و خارجی تکمیل کند.
این روزنامه نوشته است یکی از بازیکنی که فصل قبل با این تیم درخشید تا العربی پس از سالها در جام امیر قطر به قهرمانی برسد، عمر السومة است که همچنان در انتظار تمدید قراردادش به سر می برد.

الوطن اضافه کرده اخیراً اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه العربی پس از عقد قرارداد با محمد التعبونی بازیکن هلندی تیم فاینورد روتردام، سرانجام به عقد قرارداد با السومة و بازگرداندن او به این تیم نزدیک شده است.

باید دید سرانجام سرنوشت مهاجم مطرح سوری چه خواهد شد و عمر السومة فصل بعد را با پیراهن چه تیمی به میدان خواهد رفت. پیش از این نیز از عبدالرزاق حمدالله به عنوان مهاجم مدنظر گل محمدی نام برده شده بود که او نیز در الاتحاد عربستان به کارش ادامه می دهد. البته هیچ گاه این اسامی از سوی منابع معتبر و نزدیک به پرسپولیس تأیید یا تکذیب نشدند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

33 کازرون قهرمان1402/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi