خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

عملیات فریب در ترکیه: رئال چطور بارسا را دور زد

عملیات فریب در ترکیه: رئال چطور بارسا را دور زد
بارسلونا با تغییر سناریویی که انتظارش را نداشت در آخرین لحظه رقابت برای جذب آردا گولر را به رئال مادرید باخت. این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به توافقات قبلی، آبی اناری‌ها تقریبا مطمئن به جذب ستاره ترکیه‌ای بودند و انتظار چنین تغییر رویکردی را نداشتند.

به گزارش اسپورت اسپانیا، دکو، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، این اطمینان را به باشگاه داده بود که در سفر به ترکیه شرایط را برای انتقال گولر فراهم کرده است. ترفند او برای انتقال بازیکن فنرباغچه اما موثر واقع نشد و عملیات جذب گولر توسط بارسا نیمه تمام ماند.

دکو در دیدار با نزدیکان گولر متوجه این قضیه شده بود که او قصد ندارد در ترکیه به فوتبال خود ادامه دهد. از سویی دیگر آنها به توافق اولیه بارسلونا و فنرباغچه بی‌اعتنا بودند و همین موضوع تنش‌هایی را به وجود آورد. نزدیکان گولر این احساس را داشتند که در صورت انتقال او به بارسا فرصت بازی زیادی برایش ایجاد نخواهد شد و این می‌تواند آینده پدیده ترکیه‌ای را خدشه‌دار کند.

دکو اما از قبل مشکلات را ارزیابی کرده و قول داده بود اگر آردا گولر به بارسلونا بیاید او را به باشگاه دیگر قرضی بدهند تا فرصت بازی داشته باشد. البته او می‌دانست که اگر آن باشگاه هم یکی از باشگاه‌های برتر اروپایی باشد آردا ممکن است آنجا هم فرصت بازی چندانی پیدا نکند.

مدیر ورزشی بارسلونا تصور می‌کرد که این ترفند او جواب خواهد داد، اما تنها 24 ساعت بعد بود که رئال مادرید از فرصت استفاده کرده و با ارائه پیشنهادی بهتر و به‌صرفه‌تر برنده ال‌کلاسیکوی نقل و انتقالاتی این فصل شد.

برچسب‌ها: گولر رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

26 حسین قهرمان 741402/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi