خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رقابت جذاب شد: مشت سنگین رئال به بارسلونا!

رقابت جذاب شد: مشت سنگین رئال به بارسلونا!
درخشش گولر در ترکیب فنرباغچه باعث شده که این بازیکن مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار بگیرد.

رئال مادرید و بارسلونا هم دو باشگاهی هستند که شرایط این بازیکن را به صورت جدی زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را که به نظر آینده درخشانی دارد در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

دکو به عنوان مامور ویژه بارسا برای متقاعد کردن این ستاره ترکیه‌ای انتخاب شده اما رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که موانعی بر سر راه انتقال او به بارسا وجود دارد که ممکن است این کار را دشوار کند.

1891493
بارسلونا امیدوار بود که گولر قراردادی را با این باشگاه امضا کند اما به صورت قرضی به حضورش در فنرباغچه حداقل برای یک فصل ادامه دهد اما او به هیچ وجه تمایلی به این کار ندارد.

حالا مارکا خبر داده که رئال مادرید به گولر وعده داده در صورتی که پیشنهاد این باشگاه را قبول کند و قراردادش را به صورت رسمی به امضا برساند، این احتمال وجود دارد که آنها نام او را در فهرست این تیم در فصل آینده قرار دهند.

پیش از این گفته شده بود که رئال هم برنامه‌ای مشابه بارسا برای این ستاره در نظر دارد اما به نظر می‌رسد که آنها احساس خطر کرده‌اند و به همین دلیل به دنبال راهی برای متقاعد کردن او و انتقالش به سانتیاگو برنابئو هستند.

برچسب‌ها: گولر رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

33 حسین قهرمان 741402/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi