خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

به‌جای ترک چلسی، مارک کوکوریا می‌خواهد بماند و برای جایگاهش

به‌جای ترک چلسی، مارک کوکوریا می‌خواهد بماند و برای جایگاهش
چلسی سال گذشته در رقابت با منچسترسیتی، مارک کوکوریا را در انتقالی به ارزش 62 میلیون پوند و با امضای قراردادی شش ساله از برایتون به خدمت گرفت. اما این مدافع چپ اسپانیایی در اولین فصل حضورش در چلسی نتوانست انتظارات را از خود برآورده سازد و اکنون نیز به عنوان بازیکن مازاد، در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است.

طرفداری | حال به گزارش نیزار کینسلا از ایونینگ استاندارد، مارک کوکوریا می‌خواهد برای جایگاهش در چلسی زیر نظر مائوریسیو پوچتینو بجنگد. این بازیکن 24 ساله قصد دارد سرمربی جدید آبی‌های لندن را در هفته اول تمرینات پیش فصل این تیم، تحت تاثیر قرار دهد. کوکوریا پس از هو شدن توسط هواداران چلسی در ماه فوریه در بازی‌های مقابل وست هم و دورتموند، می‌خواهد سعی کند وجهه خود را نزد آن‌ها نیز بهبود ببخشد.

با این حال او پس از تنها گذشت یک فصل، در لیست فروش چلسی قرار دارد و گفته می‌شود باشگاه‌هایی از عربستان سعودی به همراه اتلتیکو مادرید به کوکوریا علاقه‌مند هستند. همچنین اگر او در لندن باقی بماند، با بن چیلول بر سر پست دفاع چپ رقابت خواهد داشت زیرا به نظر می‌رسد پوچتینو می‌خواهد از سیستم چهار دفاعه استفاده کند. گفتنی است چلسی با فروش‌هایی که در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته از جمله میسون مانت، متئو کواچیچ و کای هاورتس، تاکنون 212 میلیون پوند درآمد کسب کرده است.

برچسب‌ها: انزو فرناندز چلسی پوچتینو کوکوریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 Frenkiedejong1402/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi