خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

پوچتینو: من هم می‌توانم مثل گواردیولا موفق شوم

پوچتینو: من هم می‌توانم مثل گواردیولا موفق شوم
دیدگاهپوچتینو: من هم می‌توانم مثل گواردیولا موفق شوممائوریسیو پوچتینو در اولین نشست خبری‌اش به عنوان مربی چلسی گفت باید ابزارهای لازم را به او بدهند تا بتواند به موفقیت دست پیدا کند.پوچتینو: من هم می‌توانم مثل گواردیولا موفق شوم
به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از یک فصل بسیار ضعیف امیدوار است مائوریسیو پوچتینو این تیم را به مسیر موفقیت برگرداند. مربی آرژانتینی در اولین نشست خبری خود به عنوان مربی چلسی گفت اگر ابزارهای لازم را به او بدهند، او هم می‌تواند مانند سیتی موفق شود.

چرا چلسی؟
امیدوارم با من مهربان باشید! این فرصت فوق‌العاده‌ای برای من است تا به بهترین لیگ دنیا برگردم. چلسی تیمی عالی دارد، چه مردان و چه زنان، جام‌های زیادی را برده‌اند. امیدوارم یک تیم رقابت‌طلب را بسازم. تا اینجا که خوب بوده است.

ترکیب تیم چقدر به نهایی شدن نزدیک است؟
واقعا به باشگاه اعتماد دارم. به مالک باشگاه اعتماد دارم که ابزارهای لازم برای اینکه بتوانیم رقابت کنیم را فراهم می‌آورد. می‌خواهیم به آنچه خودمان و هواداران انتظار دارند، دست پیدا کنیم.

بازیکن جدیدی اضافه خواهید کرد؟
این تیم هنوز کامل نیست، اما روحیه و رویکرد بازیکنان شگفت‌انگیز است. قرار است کیفیت بیشتری به این تیم اضافه کنیم.
گذشته هنوز زیاد دور نشده، اما وقتی فصل را تمام می‌کنی، باید آن را پشت سر بگذاری. برگشتن و به عقب نگاه کردن فایده‌ای ندارد.

میسون مونت
می‌خواهم درباره بازیکنانی حرف بزنم که اینجا هستند. او الان بازیکن منچستریونایتد است. او عاشق باشگاه بود. نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقی افتاده است. می‌خواهیم به جلو حرکت کنیم و تیمی را درست کنیم که جام ببرد.

هدف: قهرمانی
هدف من قهرمانی است. در چلسی نمی‌توانید درباره نمایش خوب و خوب بازی کردن حرف بزنید. البته این سبک کار ماست، ولی می‌خواهیم جام ببریم. اگر نه، در باشگاهی مثل چلسی به دردسر خواهید افتاد.

پپ گواردیولا
می‌خواهم به پپ بابت تمام چیزهایی که به دست آورده‌اند، تبریک بگویم. باورنکردنی است. شگفت‌انگیز است. آنها ابزار لازم را به او داده‌اند. ما باید باور داشته باشیم که ما هم می‌توانیم چیزهای خوبی درست کنیم. سخت است اما باید باور داشته باشیم.

انزو فرناندز
به تیم ملی کشورمان افتخار می‌کنم که جام جهانی را برای آرژانتین آورد. هیجان‌زده‌ام و امیدوارم در کنار هم بتوانیم جام‌های زیادی را ببریم.

روملو لوکاکو
همه می‌دانند که چه فکر می‌کنیم. او باید دوازدهم یا سیزدهم ماه برگردد تا در پیش‌فصل شرکت کند. وقتی آمد، اولین کارش این است که به دفتر من بیاید و سلام کند. اگر در آن زمان هنوز بازیکن چلسی بود، این را از او انتظار خواهم داشت.

برچسب‌ها: چلسی پوچتینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

86 Frenkiedejong1402/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi