خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بارسلونا به دنبال تمدید فوری قرارداد عثمان دمبله

بارسلونا به دنبال تمدید فوری قرارداد عثمان دمبله
دمبله می خواهد به هر قیمتی که شده در بارسلونا به کارش ادامه دهد و بارسا هم به هیچ وجه نمی خواهد او را رایگان یا ارزان از دست بدهد.

مستر90 - موندو دپورتیوو | دکو، مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا قرار است به زودی با موسی سیسوکو (مدیر برنامه های عثمان دمبله) ملاقاتی داشته باشد. هنوز مشخص نیست که متئو آلمانی هم قرار است در این ملاقات حضور داشته باشد یا خیر.

دمبله و مدیر برنامه هایش می خواهند همان روند خوب مذاکرات تمدید قرارداد سال گذشته را از سر بگیرند و برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا پای میز مذاکره بنشینند. قرارداد فعلی وینگر فرانسوی با بارسا در تابستان 2024 به پایان می رسد و باشگاه می خواهد او را تا سال 2027 در تیم نگه دارد. دمبله خودش از ادامه همکاری استقبال می کند.

عثمان دمبله در قرارداد جدیدش به دنبال افزایش دستمزد خواهد بود چون عقیده دارد که در حال حاضر یکی از بازیکنان مهم و ثابت بارسا محسوب می شود و لیاقت دستمزد بیشتر را دارد. بارسا می خواهد هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کند چون در حال حاضر این بارسلونا است که در موضع ضعف قرار دارد.

بند فسخ عثمان دمبله با ورود به تابستان 2023 از 100 به 50 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است و اگر تیمی پیدا شود که برای دمبله 50 میلیون یورو پرداخت کند، 25 میلیون یورو از آن به مدیربرنامه ستاره 26 ساله می رسد. همه این ها یعنی جدایی این بازیکن در تابستان 2023 تنها 25 میلیون یورو به بارسلونا می رساند.

برچسب‌ها: بارسلونا عثمان دمبله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

21 ღ میسون مونت ღ1402/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi