خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

دمبله در اوج شایعات؛ در بارسلونا راحتم و می‌مانم!

دمبله در اوج شایعات؛ در بارسلونا راحتم و می‌مانم!
عثمان دمبله 12 روز دیگر قراردادش با بارسا به اتمام می رسد و هنوز حاضر به تمدید نشده ولی معتقد است در بارسلونا راحت است.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله به روزهای پایانی قراردادش با بارسا نزدیک می شود و همچنان پاسخی به آخرین پیشنهاد تمدید باشگاه نداده است. اخیرا خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا گفت که مدت‌هاست خبری از دمبله ندارند و او پیشنهادات تمدید باشگاه را بی پاسخ گذاشته است. بارسلونا تلاش داشت زمستان او را به فروش برساند اما با اصرار ژاوی از این امر منصرف شد.

هدف در ابتدا این بود که اگر دمبله در ژانویه تمدید نکند، یا فروخته شود یا به تیم دوم تبعید شود ولی ژاوی روی ستاره فرانسوی اعتماد داشت و دمبله نیز در نیم فصل دوم بازی های بسیار خوبی به نمایش گذاشت. علی رغم اصرارهای ژاوی اما دمبله هنوز حاضر به تمدید نشده است.

امروز ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که یکی از هواداران بارسا از دمبله که سوار بر ماشین بود، در مورد احتمال ماندنش و نیز شایعات انتقالش به چلسی سوال می پرسد. دمبله در پاسخ به سوال اول می گوید:« می مانم» و سپس گفت:« در بارسا راحتم.»

در اوج شایعات و گمانه زنی ها مشخص نیست که این اظهارنظر دمبله را می توان چراغ سبزی به احتمال تمدید قراردادش تعبیر کرد یا او تصمیمش برای جدایی را از قبل گرفته است.

برچسب‌ها: بارسلونا عثمان دمبله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

50 بـارسـلـونــا1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi