خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

خوان لاپورتا: تباس به شکل علنی بارسلونا را تهدید کرد!

خوان لاپورتا: تباس به شکل علنی بارسلونا را تهدید کرد!
رئیس باشگاه بارسلونا در مورد تهدید علنی این باشگاه توسط خاویر تباس صحبت کرد.

مستر90 - اسپورت | مشکلات خاویر تباس و بارسلونا طی سال های اخیر تنها به سوپرلیگ مربوط نمی شود. زمانی که بارسلونا همراه با رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو از امضای قرارداد CVC خودداری نمود، رئیس لالیگا به شکل علنی بارسا را تهدید کرد؛ حداقل این چیزی است که خوان لاپورتا می گوید:

یکی از شرایط قرارداد CVC این بود که خاویر تباس به مدت 15 سال در پست ریاست لالیگا ماندگار شود و پس از آن در صورت تمایل خودش 8 سال دیگر هم بماند؛ همه این ها در حالی که حقوقش هم دو برابر می شود. او به شکل علنی ما را تهدید کرد. تباس گفت که ما یا باید قرارداد CVC را امضا کنیم و 15% به سقف دستمزدهایمان برای جذب بازیکن اضافه شود و یا او کار را بیش از پیش برای ما دشوار می کند! ما این شرط را قبول نکردیم و آنها با ما دشمن شدند.

لاپورتا در ادامه در مورد پرونده نگریرا حرف زد:

پرونده نگریرا یک کمپین علیه بارسلونا است. انتقاد از خود گاهی اوقات ضروری است اما این پرونده چیزی است که از مدیریت قبلی برای ما به جا مانده. داشتن گزارشات داوری جرم نیست. بارسلونا هرگز به هیچ داوری رشوه نداده است. از دید من به وجود آمدن پرونده نگریرا به دلیل این است که ما قرارداد CVC را امضا نکردیم. از امضا نکردن آن قرارداد بسیار خوشحالیم چون اگر آن را به امضا می رساندیم، بارسلونا را به مدت 50 سال به یک شرکت خارجی اجاره می دادیم. آنها 10.95% از حق پخش تلوزیونی بارسا طی 50 سال آینده را می خواستند و ما مخالفت کردیم.

برچسب‌ها: بارسلونا خوان لاپورتا خاویر تباس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

31 ღ میسون مونت ღ1402/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi