خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

همین زمستان: یکی از این هفت نفر در بارسلونا

همین زمستان: یکی از این هفت نفر در بارسلونا
موندو دیپورتیوو تیتر یک امروزش را به بررسی هفت گزینه‌ای که احتمال دارد در ماه ژانویه راهی بارسلونا شوند اختصاص داده است.
خوان لاپورتا چند روز قبل در مصاحبه‌ای تایید کرد که این باشگاه قصد دارد جانشینی را برای گاوی که به دلیل مصدومیت طولانی مدت قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود به خدمت بگیرد. اما نکته جالب اینجا بود که او از مثال جذابی برای توصیف این خرید استفاده و به جذب ادگار داویدس از یوونتوس که 20 سال قبل در ماه ژانویه راهی بارسا شد تا به این تیم کمک کرده باشد اشاره کرد. بسیاری از هواداران بارسلونا به خوبی به خاطر دارند که این ستاره هلندی از یوونتوس به بارسلونا رفت تا نقش مهمی را در نیم فصل دوم 04-2003 ایفا کرده باشد، فصلی که اولین دوره حضور لاپورتا در این باشگاه به عنوان رئیس بارسا بود. 
هدف از به خدمت گرفتن چنین بازیکنی صرفا کمک به تیم ژاوی برای پر کردن خلا به وجود آمده در نیم فصل دوم و بهبود شرایط این تیم است اما نباید فراموش کرد که جذب بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسیار دشوار است. با این حال نام‌های جذابی هم برای پوشیدن پیراهن بارسا در این ژانویه مطرح شده است. 1. رناتو سانچزاین بازیکن 26 ساله زمانی یکی از با استعدادترین هافبک‌های فوتبال اروپا به حساب می‌آمد. او تجربه بازی در بنفیکا، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن را دارد و در حال حاضر به صورت قرضی در رم توپ می‌‎زند. شرایط فعلی او در این تیم باعث شده شانس جدایی بسیاری داشته باشد و البته مدیر برنامه‌هایش هم ژرژ مندس است که ژوائو کانسلو و ژوائو فلیکس را به بارسا منتقل کرد.
2. کالوین فیلیپساین بازیکن 28 ساله نتوانست پس از پیوستن به منچسترسیتی از لیدز با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو راهش را در این تیم پیدا کند. قرارداد او تا سال 2028 ادامه دارد اما به نظر نمی‌رسد که پپ گواردیولا تصمیمی به استفاده از او داشته باشد و بحث جدایی‌اش از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در چند هفته اخیر بسیار جدی بوده است.
3. آندری سانتوساین بازیکن برزیلی 19 ساله پیش از این هم، تحت نظر بارسلونا قرار داشت اما چلسی موفق شد او را با 12 میلیون یورو به خدمت بگیرد. قرارداد او با چلسی تا سال 2030 ادامه دارد اما در حال حاضر به صورت قرضی در ناتینگهام توپ می‌زند و آمار خوبی را هم به ثبت رسانده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
4. توماس پارتیاین بازیکن 30 ساله به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته انتظارات را در آرسنال برآورده کند و خودش را با سیستم میکل آرتتا وفق دهد. قرارداد او با این باشگاه تا سال 2025 ادامه دارد اما توپچی‌ها آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد قابل توجه با فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موافقت کنند. هرچند گفته می‌شود که این هافبک پیشنهادهایی از عربستان هم دریافت کرده است.
5. پی‌یر امیل هویبرگاین بازیکن 28 ساله در حال حاضر در ترکیب اصلی تاتنهام جایی ندارد و از ابتدای فصل تا به حال در 17 بازی تنها 671 دقیقه در زمین حضور داشته که باعث شده است به صورت جدی به فکر ترک این باشگاه باشد. او در ماه سپتامبر حتی مذاکراتی را هم با اتلتیکو مادرید داشت اما در نهایت به توافقی دست پیدا نکرد تا در تاتنهام ماندگار شود.
6. یان ام‌ویلااین بازیکن 33 ساله شاید گزینه خیلی جدی‌ای برای بارسلونا به حساب نیاید. او سابقه بازی در رن، روبین کازان، ساندرلند، اینتر، سن اتین و المپیاکوس را در کارنامه دارد اما این فصل پس از ترک لیگ یونان هنوز به هیچ باشگاهی ملحق نشده است.
7. زگورس کریکوویاکاین بازیکن 33 ساله از تجربه بسیار زیادی برخوردار است. اوج دوران فوتبال او در سویا بود و تا به حال 100 بازی ملی هم برای لهستان انجام داده است. شاید در حال حاضر با روزهای اوجش فاصله داشته باشد اما این فصل نمایش خوبی در فوتبال عربستان داشته و نشان داده که هنوز هم از توانایی و مهارت خاصی برخوردار است.

برچسب‌ها: بارسلونا خوان لاپورتا نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 "استقلال تهران"1402/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi