خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

فوری: مهاجم لژیونر در دفتر پرسپولیس

فوری: مهاجم لژیونر در دفتر پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته مورد توجه جدی یحیی گل‌محمدی بود و بخاطر تحت قرارداد بودن با باشگاه‌های خارجی نمی‌توانست به پرسپولیس برگردد، اکنون در آستانه حضور در جمع سرخ‌پوشان قرار دارد.

شهاب زاهدی که فصل گذشته در پوشکاش مجارستان حضور داشت و عملکرد خوبی در این تیم ارائه کرده و در فهرست امیر قلعه‌نویی نیز قرار گرفته و نخستین بازی ملی خود را مقابل افغانستان در تورنمنت کافا انجام داد، دقایقی قبل وارد باشگاه پرسپولیس شد تا با مدیران این باشگاه گفت‌وگو کند.

زاهدی که گفته می‌شود هنوز تحت قرارداد باشگاه پوشکاش است، در شرایطی وارد باشگاه پرسپولیس شد که گفته می‌شود بند فسخ ۳ میلیون دلاری با تیم مجارستانی دارد و شاید همین مسئله اجازه نمی‌دهد او دوباره سرخ‌پوش شود.

این مهاجم ۲۷ ساله که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد و پس از دوران بازی در جمع سرخ‌پوشان راهی ماشین‌سازی تبریز و سپس تیم‌های لیگ ایسلند، اوکراین و مجارستان شد، حالا بعید نیست دوباره به تیم دوران جوانی خود برگردد.

باشگاه پرسپولیس به شدت برای جذب مهاجم جدید برنامه دارد و اگر نظر گل‌محمدی مثبت باشد، بعید نیست شهاب زاهدی به جمع شاگردان وی اضافه شود و طرفین به توافق نهایی برای عقد قرارداد دست پیدا کنند.

برچسب‌ها: پرسپولیس شهاب زاهدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

22 Ac Milan :)1402/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi