خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

لژیونر ایرانی: شاید به پرسپولیس بروم!

لژیونر ایرانی: شاید به پرسپولیس بروم!
بازیکن تیم فوتبال IBV گفت: درحال حاضر قراردادم با تیم ایسلندی به پایان رسیده و چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارم که باید آنها را بررسی کنم.دوست دارم با آمادگی که دارم به پرسپولیس بازگردم و شاید این اتفاق به زودی رخ دهد.

به گزارش افکارنیوز، شهاب زاهدی گفت: روز های خوبی در تیم IBV داشتم و بهترین عملکرد را داشتم.در هفته آخر هم با گل و پاس گلی که دادم از سد حریفمان گذشتیم و در لیگ ماندنی شدیم.

وی افزود: از اتفاقی که در پرسپولیس رخ داد ناراحت شدم و فکر نمی کردم با این نتیجه از الهلال شکست بخوریم.به نظرم شاگردان برانکو در بازی برگشت توان شکست این تیم را دارند و بازگشت سید جلال حسینی،انصاری و کامیابی نیا به تیم کمک خواهد کرد.

زاهدی عنوان کرد: درحال حاضر قراردادم با تیم ایسلندی به پایان رسیده و چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارم که باید آنها را بررسی کنم.دوست دارم با آمادگی که دارم به پرسپولیس بازگردم و شاید این اتفاق به زودی رخ دهد.

وی عنوان کرد: اگر مشکل طارمی برطرف شود خیال برانکو آسوده خواهد شد.او بازیکن تاثیر گذار پرسپولیس است و در بازی های پیش رو می تواند به تیم کمک زیای کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو شهاب زاهدی طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

232 شیاطین سرخ 01396/07/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi