خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

پدر ناچو:«او در مورد تمدید با رئال مادرید خیلی مردد بود»

پدر ناچو:«او در مورد تمدید با رئال مادرید خیلی مردد بود»
پدر ناچو فرناندز در مورد تمدید قرارداد وی با رئال مادرید صحبت کرد.

پدر ناچو صحبت کرد:« ناچو در مورد آینده اش 50-50 بود. تردیدهای زیادی داشت. او می خواست که در ترکیب اصلی باشد و برایش خوشایند نبود که نیمکت نشین باشد. سالهاست که در رئال مادرید بوده است و همه تلاش خود را داشته تا نشان بدهد که از دیگران بهتر است. وقتی شرایط مطابق دلخواهت پیش نمی رود، طبیعی است که تردید داشته باشی. در مورد شرایطش در رئال همیشه با صداقت صحبت می کرد. وقتی که باشگاه از تو می خواهد که نروی، تردیدها بیشتر می شود. هر بار که ترکیب رئال را می بینم و ناچو فیکس نیست، با خودم می گویم:«لعنت، باز هم نیمکت نشین است.» مهم این است که حس کند که مهم است. حضور در رئال باعث می شود که همیشه بخواهی بازی کنی. او به عنوان مدافع میانی چهارم باید حداقل 40 بازی داشته باشد و ناچو در فصل گذشته 43 بازی داشت. او نمی خواست که در صورت جدایی در رئال در اسپانیا بماند و در مورد حضور در اروپا مردد بود. به همین خاطر حضور در آمریکا را ترجیح می داد. می خواست که رقابت کند. هر تصمیمی می گرفت، حمایت می کردیم.»

برچسب‌ها: رئال مادرید ناچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

23 E. Cᴀᴍᴀᴠɪɴɢᴀ1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi