خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

ناچو فرناندز: نمی‌توانم زندگی‌ام را بدون رئال تصور کنم

ناچو فرناندز: نمی‌توانم زندگی‌ام را بدون رئال تصور کنم
ناچو فرناندز بسیار از تمدید قراردادش با رئال مادرید و همچنین بازگشت کارلو آنچلوتی به برنابئو خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز پس از اعلام تمدید قرارداد تا سال 2023 با رئال مادرید، با رسانه رسمی این باشگاه مصاحبه کرده است. این مدافع اسپانیایی از ادامه ارتباط با تیم محبوبش ابراز رضایت کرده و همچنین توضیح داده که کمک های خانواده‌اش و بازگشت کارلو آنچلوتی به نیمکت رئال مادرید برای او چه معنایی داشته است.

ناچو گفت: "رئال مادرید خانه من است. آنها به من کمک کرده اند که رشد کنم، بسیاری از ارزش های مثبت را به من آموخته اند تا بتوانم با زندگی و هر آنچه بر سر راهت قرار می گیرد، روبرو شوم. من نمی‌توانم زندگی بدون رئال مادرید را تصور کنم چرا که من عملا بیش از نیمی از زندگی ام را اینجا بوده ام. همه چیزهایی که نشانگر سالها حضور من در این باشگاه، که خانه من است، هستند، چیزهایی مثبتند که این باعث خوشحالی من می شود. باعث افتخار من خواهد بود که سال های بیشتری را در رئال مادرید بازی کنم. "

این مدافع اسپانیایی درباره پوشیدن پیراهن سپید رئال گفت: "پوشیدن این پیراهن مثل یک رویا است. وقتی بچه هستی آرزو داری در تیم رویاهای خود بازی کنی، که تیم رویایی من رئال مادرید بود. من آرزو داشتم که فقط یک بازی برای رئال انجام دهم و اکنون که اینهمه سال این پیراهن را به تن کرده ام، هر روز قدرت و تمایل بیشتری برای ادامه کار به همین خوبی دارم و البته تحقق آرزوهایم که یعنی هر مسابقه ای که من بازی می کنم. "

برچسب‌ها: ناچو فرناندز ناچو رئال مادرید رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

141 پل خشتی1400/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi