خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

گلابرت:«ایسکو من را تحت تاثیر قرار داد»

گلابرت:«ایسکو من را تحت تاثیر قرار داد»
سزار گلابرت قرار بود که یکی از جواهرات آکادمی رئال مادرید باشد اما پیش بینی ها در موردش محقق نشدند و نتوانست دوران موفقی را داشته باشد. گلابرت حالا راهی تولوز در لیگ فرانسه شده است.

کار کردن با تیم بزرگسالان رئال مادرید :«ایسکو من را تحت تاثیر قرار داد. کاری که بدون توپ می کرد، خارق العاده بود. غیرممکن بود که بتوان توپ را از او گرفت. بازیکن بی نظیری به نظر می رسید. مودریچ و بنزما نیز همین طور بودند اما ایسکو از نظر من خارق العاده بود. قطعا در آن زمان رویایم این بود که در تیم بزرگسالان بازی کنم. جاه طلبی و انگیزه بالایی داشتم. به علت مصدومیت ها به هدفم نرسیدم و مسیر دیگری را انتخاب کردم.»

وی در مورد ناکامی خود در آکادمی رئال مادرید هم گفت :«در لیست تیم بزرگسالان در پیش فصل قرار گرفتم اما در ژوئن 201 در فینال جام حذفی جوانان مقابل اتلتیکو با پارگی رباط صلیبی مواجه شدم. این یک بدشانسی بود. خیلی جوان بودم. به شکل غیرمنتظره ای آن ضربه به من وارد شد و شوکه شدم. سال بعدش یوروی زیر 19 سال را به خاطر مصدومیت از دست دادم. شرایط سخت شد و نتوانستم در رئال موفق شدم و مسیر فوتبالی من به سویی دیگر رفت.»

برچسب‌ها: سزار گلابرت تولوز لیگ فرانسه فرانسه رئال مادرید ایسکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

41 حسین قهرمان 741402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi