خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

به خاطر میلان: تولوز از لیگ اروپا حذف می‌شود

به خاطر میلان: تولوز از لیگ اروپا حذف می‌شود
طبق قوانین یوفا، دو باشگاه که مالکیت یکسان دارند، حق حضور در یک تورنمنت مشابه اروپایی را ندارند. به این ترتیب ممکن است تولوز قربانی حضور میلان در لیگ قهرمانان اروپا شود.

میلان که به لیگ قهرمانان راه پیدا کرده و تولوز که به لیگ اروپا رسیده، مالک یکسانی دارند. البته این دو تیم به رقابت‌های مختلفی راه پیدا کرده‌اند اما این احتمال وجود دارد میلان در دور گروهی، سوم شود و به لیگ اروپا برسد و دو تیم در آنجا با هم روبه‌رو شوند. در نتیجه، شرکت "رد برد" که مالک هر دو باشگاه است، باید تصمیم بگیرد کدامیک در مسابقات اروپایی بماند.

1881539
طبیعتا اولویت با لیگ قهرمانان است و در نتیجه میلان انتخاب می‌شود. اما در تولوز به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند در اروپا بمانند، به همین دلیل با حمایت فدراسیون فوتبال فرانسه، برای حضور در لیگ اروپای فصل بعد ثبت نام کرده‌اند.

کومولی، رئیس باشگاه تولوز قصد کوتاه آمدن ندارد: «اگر یوفا خواست از ما سوال بپرسد، ما اینجاییم.» البته راه‌های دیگری هم برای دور زدن قوانین یوفا وجود دارد. برای نمونه، شرکت ردبول در سال 2017 ساختار مالکیت باشگاه‌های لایپزیگ و سالزبورگ را تغییر داد تا هر دو تیم بتوانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند. این دو تیم سال بعد از آن در لیگ اروپا با هم هم‌گروه شدند.

فعلا شرکت آمریکایی رد برد و مدیران تولوز به دنبال راه‌حل برای این مشکل هستند اما احتمالا رقبای تولوز از حذف این تیم و فرصت پیدا کردن خودشان خوشحال خواهند شد.

برچسب‌ها: تولوز آث میلان لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا لیگ فرانسه فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

40 Sporties_fa@1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi