خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

موری:«بلینگام می توند در فوتبال دنیا تاریخ سازی کند»

موری:«بلینگام می توند در فوتبال دنیا تاریخ سازی کند»
ماتئو موری بازیکن اسپانیایی دورتموند در مورد پیوستن بلینگام به رئال مادرید صحبت کرد.

وی اظهار داشت :«بلینگام یک هم تیمی فوق العاده است. پسری است که انگیزه بالایی برای یادگیری دارد و با همه همدلی می کند. باعث افتخار بود که با او در یک رختکن باشم. به عنوان بازیکن به خوبی او را می شناسید اما شخصیت فوق العاده ای دارد. با بازیکنان بزرگی هم تیمی بوده ام و می توانم بگویم که بلینگام یک فوق ستاره جهانی است. فکر می کنم که می تواند در فوتبال دنیا تاریخ سازی کند. با شایستگی بهترین بازیکن بوندسلیگا شد. یک بازیکن کامل است و در کل فصل این را نشان داد. در کل جریان بازی غالب بود و حضور چنین بازیکنی در تیمت فوق العاده است. بازیکنی است که همیشه برای همه چیز آماده است. بهترین بازیکن بوندسلیگا جایزه ای نیست که به کسی کادو داده شود. او می خواهد از حالا به بعد هم خودش را ثابت کند. می تواند در هر پستی در میانه زمین بازیک ند. تواانایی فوق العاده ای دارد. بازیکنی نظیر او می تواند با هر پستی درون زمین هماهنگ شود. شخصیت فوق العاده ای دارد، 19 ساله است و مثل یک باتجربه بازی می کند گویی که در کل عمرش در فوتبال حرفه ای حضور داشته است. می تواند توپ طلا را ببرد؟ در آینده مشخص خواهد شد اما فکر می کنم که همین طور خواهد بود. فکر می کنم که می تواند یکی از بهترین ها باشد. اسپانیایی؟ با من که اسپانیایی حرف نمی زد.»

برچسب‌ها: مانئو موری جود بلینگام رئال مادرید دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 حسین قهرمان 741402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi