خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

نقطه ضعف پادشاه رئال مادرید

نقطه ضعف پادشاه رئال مادرید
جود بلینگام ۲۰ ساله به شروع درخشانش در رئال مادرید ادامه داد. او در اولین ال‌کلاسیکوی خود نیز درخشید و توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند. این سیزدهمین گل او در ۱۳ بازی برای رئال بود؛ آماری که در حال حاضر بالاتر از بهترین فصل زین الدین زیدان در کهکشانی‌هاست.بلینگام یک فوتبالیست کامل است که از زمان حضور در رئال مادرید توانسته قدرت بالای گلزنی‌اش را به خوبی نشان دهد. با این حال اودین بیلی بهترین دوست بلینگام که با او به مدرسه می‌رفت در مصاحبه‌ای با «سان» فاش کرد که بر خلاف بسیاری از فوتبالیست‌های سطح بالا، بلینگام در بازی گلف خوب نیست و این تنها نقطه ضعف این فوتبالیست انگلیسی محسوب می‌شود.او در پاسخ به این سوال که بلینگام در چه کاری بد است، پاسخ داد: گلف! او در گلف وحشتناک است. من سعی می‌کنم او را متقاعد کنم که بازی کند اما به نظرم بلینگام هیچ توانایی‌ای در بازی گلف ندارد. او نمی‌تواند در همه چیز خوب باشد، می‌تواند؟ گل‌های بلینگام باعث شد که رئال چهار امتیاز از بارسا در صدر لالیگا فاصله داشته باشد و این برد در ال‌کلاسیکو می‌تواند یک نتیجه مهم در پایان فصل باشد.کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید هدف گلزنی برای این بازیکن تعیین کرده است. آنچلوتی گفت: او به راحتی می‌تواند به رکورد ۲۰-۲۵ گل در یک فصل برسد. ما فکر نمی‌کنیم که او در تیم گلزن باشد یا نه، او گل می‌زند اما منتظریم بقیه هم گل بزنند. بلینگام نگرش فوق العاده‌ای دارد.شاگردان کارلو آنچلوتی پس از کسب نهمین بردشان در فصل جاری همانند ژیرونا ۲۸ امتیازی شدند ولی به خاطر تفاضل گل بهتر در صدر جدول لالیگا جای گرفتند. بارسا هم با ۲۴ امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

برچسب‌ها: رئال مادرید لالیگا جود بلینگام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

71 رئال مادرید…1402/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi