خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

بدهی جدید 900 هزار دلاری روی دست استقلال!

بدهی جدید 900 هزار دلاری روی دست استقلال!
به نظر می رسد که استقلال پس از حل مشکل بزرگ پرونده آندره آ استراماچونی، حالا با یک معضل جدید روبرو شده است چرا که طبق گفته سرپرست مدیرعاملی آبی ها، رافائل سیلوا مطالبات زیادی از این باشگاه دارد.

حجت کریمی که مهمان برنامه شب های فوتبالی بود، در پاسخ به این سوال که آیا سیلوا به باشگاه نوتیسی داده است، گفت: متأسفانه بله. ما قرارداد 500 هزار دلاری با سیلوا داریم و اخطاری به باشگاه ارسال کرده است و یک بدهی دیگری اضافه شده است.

او ادامه داد: تا می آییم یک بدهی را پرداخت کنیم، پرونده جدیدی به وجود می آید. طلب رافائل سیلوا 900 هزار دلار است. فردا در فضای مجازی شروع نکنند و علیه من مطلب ننویسند، این موضوع دست من نیست. قراردادی است که بسته شده است.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد او 500 هزار دلار برای یک سال است که با احتساب جریمه ها به بیش از 800 هزار دلار می رسد. البته من رقم دقیق آن را به یاد ندارم ولی نزدیک 900 هزار دلار است. من روز شنبه با وکیل او جلسه دارم و باید ببینیم چه خواهد شد.

برچسب‌ها: رافائل سیلوا استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

24 حسین قهرمان 741402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi