خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

باز هم دردسر برای ساپینتو؛ ستاره خارجی استقلال در خطر محرومی

باز هم دردسر برای ساپینتو؛ ستاره خارجی استقلال در خطر محرومی
رافائل سیلوا مدافع ۳۰ ساله برزیلی استقلالیها که در همه دیدارهای این فصل استقلال به جز مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان برای این تیم به میدان رفته همواره یک پای ثابت مدافعان میانی این تیم بوده است.
سیلوا در طول فصل جاری مقابل گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان و ملوان سه بار با کارت زرد داوران جریمه شده و در آستانه ۴ اخطاره شدن و محرومیت است.
این بازیکن در صورت دریافت کارت زرد مقابل پیکان بازی حساس استقلال مقابل نساجی در تاریخ نهم اسفند ماه را از دست می دهد. گرچه تا آن زمان مرادمند به شرایط مسابقه می رسد ولی ساپینتو قطعا زوج عارف غلامی و سیلوا را به هر زوجی در قلب خط دفاعی تیمش ترجیح می دهد.
تیم استقلال پس از بازی با پیکان ابتدا در چارچوب رقابتهای جام حذفی و در مرحله یک هشتم نهایی(اول اسفند ماه آینده) باید مقابل ملوان بندر انزلی به میدان برود و سپس در تاریخ نهم اسفند در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر روبروی نساجی بایستد.
لازم به ذکر است؛ سیلوا تاکنون در ۱۸ مسابقه لیگ برتر به مدت ۱۵۹۲ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشته است. او در بازی سوپرجام و جام حذفی نیز به طور کامل برای استقلال به میدان رفت.

برچسب‌ها: استقلال رافائل سیلوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 ایران10101401/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi