خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

ترکیب احتمالی استقلال با یک سورپرایز بزرگ!

ترکیب احتمالی استقلال با یک سورپرایز بزرگ!
در مهم‌ترین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان در استادیوم نقش جهان میزبان استقلال است. ممکن است که جواد نکونام برای این دیدار تغییر بزرگی را نسبت به بازی قبل برابر ملوان در ترکیب تیمش ایجاد کند و با اضافه شدن سلیمی، تیمش را با سه مدافع روانه میدان کند.

سرمربی جوان آبی‌ها تصمیم دارد تا پس از انجام دو بازی هفته نخست و استفاده از سیستم چهار دفاعه، در دیدار امروز تغییر آرایش داده و با سیستم 352 پای به زمین مسابقه بگذارد. موضوعی که در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

سیدحسین با یک سیو خوب در بازی با صنعت نفت و مهار یک ضربه پنالتی برابر ملوان، کاملا از روحیه بالایی برخوردار است و امید دارد که در بازی امروز نیز دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

نکونام برای این دیدار با تغییر سیستم و اضافه شدن ایمان سلیمی به جمع مدافعین، به دیدار سپاهان می‌رود. او می‌خواهد با استفاده از سیستم 352 برابر تیم مورایس به میدان برود. چشمی در بازی قبل زوج محمدحسین مرادمند در خط دفاعی بود و حالا سلیمی در کنار این دو نفر برابر حریف صف آرایی می‌کند.

کادر فنی استقلال اعتقاد خاصی به ابوالفضل جلالی دارد و این بازیکن امروز نیز در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند و باید رامین رضاییان را در این بازی مهار کند. صالح حردانی که فصل را با گلزنی آغاز کرده، در سمت راست بازی خواهد کرد.

با حضور چشمی در خط دفاع، زبیر نیک نفس تنها هافبک دفاعی تخصصی استقلال است و مأموریت مهار هافبک های طراح سپاهان را دارد. جلوتر از او، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور بازی می کنند که در دو هفته اول، کاملا در خدمت تیم بازی کرده و روی گل های استقلال نیز اثرگذار بودند.

ااستقلال امروز با دو مهاجم پای به زمین مسابقه می گذارد. کوین یامگا یکی از این نفرات خواهد بود که امیدوار به جبران آن موقعیت بزرگ از دست رفته، در دیدار برگشت سال قبل برابر سپاهان است.

دیگر مهاجم تیم، ارسلان مطهری است. بازیکنی که طلسم گل نزنی هایش را در آبادان شکست و امیدوار است یک بار دیگر گلزنی برابر سپاهان را تکرار کند.

استقلال ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با سپاهان:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – روزبه چشمی – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – کوین یامگا – ارسلان مطهری

برچسب‌ها: استقلال لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

40 حسین قهرمان 741402/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi