خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

پرسپولیس و چهار ابهام حل نشده نقل و انتقالاتی!

پرسپولیس و چهار ابهام حل نشده نقل و انتقالاتی!
کسب شش عنوان قهرمانی در هفت فصل اخیر در لیگ برتر باعث شده هواداران این تیم انتظاری جز تکرار این عنوان در فصل جاری از کادر فنی و ستاره‌های فعلی خود نداشته باشند. موعد بازگشت به لیگ قهرمانان نیز فرا رسیده و هواداران پرسپولیس تصور می‌کنند با تقویت ترکیب فعلی، حتی امکان کسب موفقیت در مسابقات قاره‌ای نیز برای تیم یحیی گل محمدی وجود خواهد داشت.
اما مرور اسکواد قرمزپوشان نشان می‌دهد این تیم به خصوص در چند پست نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد. این تیم هنوز از فقر یک مهاجم گلزن و تمام کننده رنج می‌برد و در برخی نقاط دیگر زمین نیز هنوز ترکیب تحت هدایت یحیی گل محمدی کامل نیست. در ادامه آنچه سرمربی پرسپولیس برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان نیاز دارد را مرور خواهیم کرد.

دروازه‌بان: لطفا همیشه باش بیرانوند
پرسپولیس خوش شانس بود که علیرضا بیرانوند فصل گذشته و در هفته‌های پایانی دیگر اخطار نگرفت و در تمام مسابقات حساس فصل تیمش را یاری کرد. البته در روزهای غیبت این سنگربان نیز احمد گوهری نمایش قابل قبولی درون دروازه پرسپولیس داشت، اما حالا او نیز از این باشگاه جدا شده و غیبت یک گزینه جانشین در اسکواد تحت هدایت یحیی گل محمدی به وضوح حس می‌شود. برخی اخبار حاکی از احتمال حضور یک دروازه‌بان خارجی است و شاید هم یحیی به گزینه زیر 23 سال اعتماد کند. به هر حال و با توجه به انتقال محمدرضا خالدآبادی به استقلال، قرمزپوشان در روزهای آتی باید فکری به حال روزهای غیبت بیرانوند درون دروازه کنند.

مدافع چپ: راهی جز اعتماد به قدیمی‌ها نیست
هر چقدر در قلب خط دفاعی و حتی سمت راست خیال یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس راحت است، در سوی مقابل هنوز احتمال سرمربی این تیم به جمع بندی کامل نرسیده است. البته علی نعمتی فصل گذشته و در هفته‌های پایانی نمایش خوبی در پست مدافع چپ داشت، اما عدم قدرت او در نفوذ در برخی مسابقات می‌تواند پاشنه آشیل پرسپولیس لقب گیرد. اعتماد به وحید امیری 35 ساله برای یک فصل در این پست دشوار، تصمیمی با ریسک بالا از سوی یحیی گل محمدی خواهد بود و شاید اگر لیست به اندازه کافی جا داشت، آنها برای خرید یک مدافع چپ تخصصی و انرژیک اقدام می‌کردند. نباید فراموش کرد پرسپولیس برای جذب محمد نادری نیز اقدام نکرد.

هافبک دفاعی: حداقل تا فصل زمستان صبر کن
شایعه سرباز شدن میلاد سرلک از ابتدای شهریور بدترین خبر ممکن برای یحیی گل محمدی بود و البته به نظر می‌رسد این مسئله در حال حل شدن باشد. تلاش چند هفته‌ای پرسپولیس برای توافق با سعید عزت اللهی و باشگاه دانمارکی بی‌نتیجه ماند و به نظر آنها باید حداقل تا فصل زمستان برای جذب این ستاره باتجربه منتظر بمانند. البته پرسپولیس در فصل تابستان مسعود ریگی را نیز جذب کرد و این هافبک ریزنقش با توانایی درخشان خود در نظم دادن به سبک بازی تیم می‌تواند سوپرایز یحیی در فصل جدید لقب بگیرد، اما در صورت غیبت میلاد سرلک، پرسپولیس روزهای دشواری را در لیگ برتر و البته لیگ قهرمانان آسیا در پیش خواهد داشت.

مهاجم نوک: در رویای جذب یک ستاره خارجی
حدود سه سال از جدایی علی علیپور از پرسپولیس سپری شده و این تیم علیرغم جذب بازیکنان فراوان و خرج‌های بیهوده، به جز شهاب زاهدی هنوز گزینه مناسبی برای جانشینی این مهاجم گلزن پیدا نکرده است. لئاندرو پریرا، شبخ دیاباته و عیسی آل کثیر هر سه در فصل تابستان از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شدند و بر خلاف انتظار هواداران، هنوز بازیکن جدیدی به فهرست خط حمله این تیم اضافه نشده است. البته قرمزپوشان در سال‌های اخیر با در اختیار داشتن وینگرهایی توانا و گلزن تا حد زیادی این ضعف را پوشش داده‌اند، اما بی‌تردید درخشش در لیگ قهرمانان آسیا بدون در اختیار داشتن یک مهاجم قاتل و گلزن بالفطره، امکان پذیر نخواهد بود.

برچسب‌ها: پرسپولیس نقل و انتقالات یحیی گل محمدی رضا درویش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

72 پرسپولیس 5676781402/05/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi