خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

مذاکره همزمان پرسپولیس با سه مدافع

مذاکره همزمان پرسپولیس با سه مدافع
یحیی گل‌محمدی قصد دارد برای نقل و انتقالات زمستانی هرچه زودتر تیمش را تقویت کند.
به گزارش “ورزش سه”، بزرگ‌ترین چالش برای پرسپولیس در شرایطی که این تیم شجاع خلیل زاده و محمد نادری را از است داده بود، با مصدومیت همزمان دو ستاره خط دفاعی‌اش نمود پیدا کرد؛ جایی که یحیی گل‌محمدی با از دست دادن سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده مقابل آلومینیوم اراک به دردسر خورد و در نهایت تیمش با شکست زمین را ترک کرد.
اکنون یحیی گل‌محمدی جدی‌تر از قبل به دنبال پوشش این ضعف بزرگ است و در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش خواهد بود. این در حالیست که سرمربی سرخ‌ها در ابتدای فصل نیز برای پوشش این ضعف و خلا به دنبال این بود تا مقدمات حضور یکی از بین حجت حق وردی، شاهین طاهرخانی و در ادامه ایمان سلیمی را شکل دهد که در این راه ناکام ماند و پروژه جذب هر کدام از این مدافعان به نحوی ناممکن شد.
اکنون از علیرضا ابراهیمی، میلاد باقری و فرشاد فرجی به عنوان سه گزینه احتمالی یحیی گل محمدی و پرسپولیس یاد می‌شود و شایعاتی درباره احتمال مذاکره و انتقال آنها به این تیم منتشر شده است.

برچسب‌ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

149 میثم83951399/11/10

Red Voice: فکر کنم فرشاد فرجی از همش بهتر باشه یا نمیدونم

11 بهمن (20:10)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi