خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

امباپه خیلی مغرور است؛ دشان توان کنترلش را ندارد

امباپه خیلی مغرور است؛ دشان توان کنترلش را ندارد
هر روز شایعات زیادی درباره آینده کیلیان امباپه به گوش می رسد که رئال مادرید نقش اول همه آنها است.

رئال مادرید ماه ها است که در تلاش است تا شاید بتواند امباپه را به سانتیاگو برنابئو ببرد.. در حال حاضر تمرکز رئال مادرید بر این موضوع است که در رابطه با امباپه قدم اشتباهی برندارند.

در حالی که تیم ملی فرانسه درگیر یورو 2020 است، اخبار و شایعات در مورد امباپه تمامی ندارند. اخباری که شاید تمرکز او را به هم زده اند و هنوز نتوانسته در یورو بدرخشد.

ژروم روتن بازیکن سابق پی اس جی در مصاحبه با رادیو مونته کارلو و در مورد کیلیان امباپه نظر جالبی دارد. او در مورد ستاره مورد نظر رئال گفت:« کیلیان درون زمین یک لیدر است و از این حیث جای نگرانی در مورد او نیست ولی مشکل اینجاست که رفتار او بیرون زمین خوشایند نیست. معتقدم دیدیه دشان(سرمربی فرانسه) هم توان کنترل و مدیریت او را ندارد و این مشکل ساز است. از نظر من شگفت انگیز است که به امباپه اجازه داده می شود در خارج از زمین فوتبال این همه حواشی ایجاد کند. غرور و اعتماد به نفش او بیش از اندازه است و باعث شده از ابتدای یورو 2020 مشکلاتی ایجاد کند.»

روتن ادامه داد:« از کیلیان انتظارات بیشتری دارم. همه دنیا معتقدند او یکی از بهترین هاست ولی تا اینجا گلی نزده و نمی توان پاس گل یا برتری اش در جدال نفر به نفر که باعث گلزنی گریزمان برابر مجارستان شد را به عنوان موردی برای تمجیدش به حساب آورد.

مشکل دیگر کیلیان این است که اعتنماد به نفس برای زدن ضربات کاشته یا پنالتی ها را ندارد. من همه بازی های او را می بینم و به یاد ندارم یک ضربه کاشته از 25 متری گل کرده باشد ولی در مورد گریزمان یا پوگبا و .... قضیه برعکس است.»

برچسب‌ها: فرانسه امباپه دشان یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

111 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi