خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

احتمال بازگشت منصوریان به فولاد قوت گرفت

احتمال بازگشت منصوریان به فولاد قوت گرفت
باشگاه فولاد خوزستان هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده و مسئولان این باشگاه در تلاشند گزینه مورد نظر خود را به زودی معرفی و در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.

بعد از کناره گیری منصوریان از سمت خود، فولادی‌ها هنوز به جمع بندی برای انتخاب سرمربی نرسیدند، اما شنیده‌ها از اهواز حکایت از آن دارد که ممکن است منصوریان دوباره به نیمکت فولاد خوزستان بازگردد.

آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد درباره انتخاب سرمربی این توضیحات را داده است: «انتخاب سرمربی در باشگاه بزرگ فولاد به آیتم‌ها و مسائل بسیاری ارتباط دارد. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده سازی تیم حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر هنوز جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ نشده و باشگاه با دقت در حال انجام کار در این زمینه می‌باشد و انتشار هرگونه گمانه زنی و اخبار در این زمینه را رد می‌کنیم.»

برچسب‌ها: فولاد خوزستان علیرضا منصوریان فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

53 ※宲會 King 會宲※1402/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi