خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

بزرگ‌ترین اشتباهم رفتن به شالروآ بود

بزرگ‌ترین اشتباهم رفتن به شالروآ بود
دراگان تالاجیچ مربی ۵۸ ساله اهل کرواسی پس از انجام مذاکرات فشرده با هیات مدیره باشگاه مورد تایید اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته است.

در سوابق سرمربیگری تالاجیچ هدایت تیم‌هایی مانند، الخالدیه بحرین، الطایی عربستان، هنان جیانی چین، الفیصلی اردن، اس سی جی تایلند، نادی ضفار اردن، اتحاد کلبا امارات، کویت اس سی، نادی الوحدات اردن، الشباب اردن، النهدا عربستان، الرفاع شرقی بحرین، الرفاع بحرین،استرا پولا کرواسی و الاتحاد عربستان دیده می‌شود.

قهرمانی به عنوان سرمربی در لیگ‌های معتبر آسیایی از جمله چهار قهرمانی در الوحدات اردن در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ ، قهرمانی در جام پادشاهی بحرین در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱به همراه تیم الخالدیه، کسب مقام قهرمانی لیگ برتر عربستان در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ به همراه تیم الاتحاد و قهرمانی در جام باشگاه ههای آسیا با این تیم از جمله افتخارات این سرمربی در فوتبال آسیا است.

این مربی با تجربه در تیم‌های مختلفی حضور داشته و آشنایی کاملی با فوتبال حوزه خلیج فارس دارد.

گفته می شود باشگاه فولاد خوزستان فرآیند انتخاب دراگان تالاجیچ را در جهت رضایت هوادارن بعد از بررسی رزومه مربیان بیشمار و برگزاری جلسات ویدئو آنلاین انجام داده است و نظر مثبتی بر روی این مربی باتجربه دارد.

در این بین اعضای هیات مدیره فولاد نظر مثبتی نسبت به استخدام این مربی کروات دارند و گفته می شود بارها به عنوان سیاستگذار تصمیم خود را به اطلاع مددیریت باشگاه اعلام کرده اند . باید دید مدیر عامل باشگاه نیز به عنوان اجراکننده سیاست های هیات مدیره، در نهایت باتوجه به مخالفت هواداران به ادامه همکاری با منصوریان، زمینه عقد قرارداد با این مربی خارجی را فراهم می کند یا فولاد هم دچار فرصت سوزی برای بستن تیم مقتدر می شود.

برچسب‌ها: فولاد خوزستان دراگان تالاجیچ فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

57 ※宲會 King 會宲※1402/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi