خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

دستیار سابق پپ مربی تیم سر شناس شد

دستیار سابق پپ مربی تیم سر شناس شد
یکی دیگر از دستیاران پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس به سرمربیگری رسید. باشگاه لسترسیتی انتصاب انزو مارسکا را به عنوان سرمربی جدید تا سال ۲۰۲۶ تایید کرد.

این سرمربی ۴۳ ساله از سمت خود به عنوان مربی تیم اصلی منچسترسیتی و دستیار گواردیولا کنار رفته و تلاش می‌کند لستر را به لیگ برتر بازگرداند. مارسکا به نامزدهایی از جمله دین اسمیت و استیون جرارد ترجیح داده شد. اسمیت به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت لستر حضور داشت.

مارسکا قبلاً شانس هدایت ساوتهمپتون را رد کرده بود و تنها یک بار به عنوان سرمربی فعالیت داشته است. او در سال ۲۰۲۱ روی نیمکت پارما حضور داشت اما دوران فعالیت او تنها ۱۴ بازی به طول انجامید. این سرمربی ایتالیایی در آسکولی، سویا و زیر نظر مانوئل پلگرینی در وستهام به عنوان دستیار کار می‌کرد تا اینکه به منچسترسیتی بازگشت. او ژوئن گذشته پس از جدایی از پارما به سیتی ملحق شده بود.

پیش از این میکل آرتتا دیگر دستیار گواردیولا در منچسترسیتی نیز تبدیل به یک سرمربی موفق در آرسنال شد. ونسان کمپانی که در دوران بازی شاگرد پپ بود نیز به عنوان سرمربی برنلی عملکرد بسیار خوبی داشته و این تیم را به لیگ برتر آورده است.

مارسکا پس از انتصابش توسط لستر گفت: «در ابتدا هدف این است که به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. از آنجا می‌توانیم روز به روز ایده و فلسفه خود را بسازیم و مهم‌ترین چیز این است که برای بردن بازی‌ها تلاش کنیم.»

برچسب‌ها: منچستر سیتی پپ گواردیولا مارسکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

67 ایران ، خدا1402/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi