خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

پرز پشت جنجال بزرگ: امباپه با رئال در تماس است!

پرز پشت جنجال بزرگ: امباپه با رئال در تماس است!
ارسال نامه امباپه به پاری سن ژرمن و اعلام خبر تمدید نکردن قراردادش با این باشگاه باعث ایجاد جنجالی بزرگ در فوتبال فرانسه شده است.

قرارداد این بازیکن در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و او به مدیران پی اس جی اعلام کرده که تصمیمی برای فعال کردن بند تمدید یک ساله یا مذاکره برای امضای قرارداد جدید ندارد.

مدیران این باشگاه به شدت از این تصمیم شوکه و عصبانی هستند و قصد دارند او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برسانند تا مانع جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد و بدون کسب درآمد شوند.

بسیاری از رسانه‌ها از شب گذشته مدعی شده بودند که رئال مادرید مقصد نهایی این ستاره فرانسوی خواهد بود اما حالا فوت مرکاتو ادعای جالبی را مطرح کرده است.

این رسانه فرانسوی مدعی شده که فلورنتینو پرز از چند هفته قبل با امباپه در تماس بوده و مقدمات لازم برای پیوستن او به رئال مادرید را فراهم کرده است.

همچنان جوزپ پدررول، مجری برنامه معروف الچیرینگیتو، هم تاکید کرده که رییس رئال مادرید از این که امباپه قصد ارسال چنین نامه‌ای را به مدیران پی اس جی داشته مطلع بوده است.

این ادعاها در حالی مطرح شده که پرز هم چند روز قبل تایید کرده بود که امباپه بالاخره روزی به رئال مادرید ملحق خواهد شد و با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت و به نظر می‌رسد که همین حرف می‌تواند ادعاهای مطرح شده از سوی رسانه‌ها را تایید کند.

برچسب‌ها: کیلیان امباپه رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

66 حسین قهرمان 741402/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi