خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بارسا برای خط دفاعی‌‌اش یک هیولا خرید!

بارسا برای خط دفاعی‌‌اش یک هیولا خرید!
بارسا برای خط دفاعی‌‌اش یک هیولا خرید!بارسلونا با مذاکرات رسمی برای جذب میکائیل فایه، مدافع سنگالی وارد اقدام شده است.بارسا برای خط دفاعی‌‌اش یک هیولا خرید!
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به برنامه‌ریزی نقل و انتقالاتی برای فصل آینده ادامه می‌دهد. حالا نام میکائیل فایه، مدافع میانی 18 ساله‌ای که در دستور کار بارسا قرار دارد، به چشم می‌خورد. به گفته فابریزیو رومانو، قرارداد با بازیکن سنگالی بسته شده است.

انتظار می‌رود قهرمان لالیگا در ماه‌های آینده بیشتر از سال گذشته فعال باشد زیرا ژاوی قصد دارد تیم خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا تقویت کند.

جای خالی بازیکنانی که باشگاه را ترک کرده‌اند باید پر شود زیرا بازیکنان باتجربه‌ای مانند جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه جدا شده‌اند و ژاوی به دنبال افزودن نیروی جوان و تجربه به لیست بازیکنان بارسلوناست.

یه اقامت آروم و خونوادگی، توی بهترین آپارتمان‌های مبله‌ی تهران!

1886246
بر اساس این اطلاعات، قیمت انتقال حدود 5 میلیون یورو به اضافه پاداش خواهد بود. مدافع چپ پا که مورد توجه چلسی و دورتموند قرار گرفته بود، آماده امضای قرارداد با این تیم کاتالانی است.

فایه یک مدافع میانی جوان در ان کی کاستوسیا، تیم دسته دوم کرواسی است، باشگاهی که به دلیل استعدادهای زیاد در آکادمی‌اش معروف است.

فایه عضو تیم ملی زیر 17 ساله سنگال است و بارسلونا قصد دارد این بازیکن متولد سال 2004 را به زودی به صورت رسمی به طرفدارانش معرفی کند.

این بازیکن که به دلیل عملکرد دفاعی قوی و توانایی‌هایش به «هیولا» ملقب شده، به عنوان یک ستاره آینده برای باشگاه و کشور معرفی شده و اولین بازی او برای تیم ملی سنگال در سال 2023 پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها: بارسلونا خرید بازیکن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

46 طهـران1402/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi