خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

یک راه پیش روی بارسا برای خرید بازیکن

یک راه پیش روی بارسا برای خرید بازیکن
به گزارش "مستر90"، پس از محکوم شدن بارسا در دادگاه حکمیت ورزشی، تمام امیدهای بارسلونا برای خرید بازیکن در سال 2015 از بین رفت اما به ادعای موندودپورتیوو، هنوز یک راه برای این کار وجود دارد. در واقع با وجود این حکم، بارسا قادر نیست بازیکنی را بصورت رسمی و به عنوان یک فوتبالیست به خدمت بگیرد اما می تواند با او قرارداد کاری امضا کند و فقط نام این بازیکن در فدراسیون فوتبال اسپانیا به ثبت نخواهد رسید و البته تا زمستان آینده نیز قادر به حضور در ترکیب بارسا نخواهد بود.

نمونه چنین اتفاقی سال 1966 رخ داد. پس از جام جهانی 1966 انگلستان، انریکه یائودت، رئیس وقت بارسلونا اقدام به خرید ساموئل ماچادو داسیلوای برزیلی کرد اما به علت قانونی که در آن سال فدراسیون فوتبال اسپانیا مبنی بر ممنوعیت خرید بازیکن خارج از حوزه اروپا وضع کرده بود، این بازیکن تا مدتی نتوانست برای بارسا به میدان برود با اینکه تمام حقوق خود را از بارسلونا بدون بازی کردن دریافت می کرد و برای توجیه، عنوان می شد که او به عنوان راننده رئیس باشگاه، حقوق دریافت می کند.

بطور مثال بارسا می تواند تابستان پیش رو، مارکو رویس را از دورتموند خریداری کند و حتی حقوق وی را نیز بپردازد اما تا نیم فصل، او را در اختیار دورتموند قرار دهد و با پایان یافتن محرومیت، رویس را به ترکیب خود اضافه کند. این مساله در مورد هر بازیکن دیگری می تواند اتفاق بیفتد و منوط می شود به توافق با خود بازیکن و باشگاهش و اینکه آنها چنین شرایطی را قبول خواهند کرد یا خیر.

برچسب‌ها: بارسا خرید بازیکن بارسلونا دادگاه ورزشی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 2

194 Sevilla1393/10/30

Marco Reus: جالب شد

1 بهمن (00:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi