خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

روزنامه‌های اسپانیا: مسی‌ می‌خواهد برگردد

روزنامه‌های اسپانیا: مسی‌ می‌خواهد برگردد
خورخه مسی، پدر و ایجنت لیونل، روز گذشته هنگام ورود به ساختمانی همراه با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دیده شد.
او طی جلسه‌ای با لاپورتا درباره احتمال بازگشت مسی به بارسلونا به دنبال جدایی از پاری سن ژرمن گفتگو کرد و خطاب به خبرنگاران تایید که پسرش اشتیاق دارد تا دوباره در جمع آبی اناری پوشان حضور داشته باشد.
در میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های چاپ اسپانیا سرنوشت لیونل مسی و وضعیت نقل و انتقالات رئال مادرید دیده می‌شود:

روزنامه مارکا احتمال جذب مدافع بایرن مونیخ را یکبار دیگر داغ کرد و از تیتر "گزینه دیویس" روی تیتر اصلی استفاده کرده است. رئال برای پروژه بازسازی جذب این بازیکن در پست دفاع چپ را زیر نظر دارد اما او تا سال 2025 با باوارایی‌ها قرارداد دارد.

"هدف چوکووئزه" تیتری است که روزنامه آ.س برای تقویت خط حمله رئال مادرید به آن اشاره کرده است. این مهاجم 24 ساله نیجیریه‌ای تا سال 2024 با ویارئال قرارداد دارد و قبل‌تر گفته شده بود که رئال با پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای جذب او اقدام خواهد کرد.
1883846

روزنامه موندودیپورتیوو درباره ملاقات پدر مسی و لاپورتا تیتر "آن‌ها تا حد نهایی مذاکره می‌کنند" را انتخاب کرده که از تلاش باشگاه اسپانیایی برای بازگشت ستاره آرژانتینی پرده برمی‌دارد.

"او می‌خواهد برگردد" تیتر برجسته جلد امروز اسپورت است. این روزنامه به اظهارات پدر مسی پس از دیدار با خوان لاپورتا، اشاره کرد و نوشت: "پدر این بازیکن و رئیس بارسا تلاش کردند تا این قرارداد را پیش ببرند."
روی جلد امروز تصویر سرخیو بوسکتس را هم می‌بینید. کاپیتان بارسا در یکی از آخرین مصاحبه‌های خود به عنوان بازیکن بارسا با اسپورت صحبت کرد و در آن تاکید کرد که پپ گواردیولا بدون شک مهمترین چهره در دوران حرفه‌ای او بوده است.

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی الهلال پاری سن ژؤمن نقل و انتقالات اروپا آلفونسو دیویس لیگ 1 فرانسه فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 ※宲會 King 會宲※1402/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi