خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

مارسی هنوز به جذب رومن سایس علاقه دارد

مارسی هنوز به جذب رومن سایس علاقه دارد
مدافع مراکشی بشیکتاش، جزو اهداف مارسی برای تقویت خط دفاعی خواهد بود

به گزارش سایت هواداران المپیک مارسی، مارسی همچنان به رومن سایس 33 ساله علاقه مند است. گفته می شود که باشگاه پیشنهادی 2.5 میلیون یورویی به بشیکتاش پیشنهاد داده است.

رومن سایس همیشه بسیار مورد توجه مارسی بوده است. امروز صبح از طریق گزارش L'Équipe متوجه شدیم که مدیریت مارسی قبلاً پیشنهادی تا سقف 2.5 میلیون یورو ارائه کرده است. سران بشیکتاش امیدوارند که 4 میلیون یورو برای بازیکن تیم ملی مراکش دریافت کنند. این روزنامه تصریح می کند که مسیر منتهی به ورود مدافع مغربی می تواند توسط همان راهی که ورود عزالدین اوناهی به مارسی را آسان کرده بود، آسان شود.

برای جبران جدایی اریک بایی که و با نگاهی به انتقال احتمالی لئوناردو بالردی که باید پول خوبی برای باشگاه به همراه داشته باشد، مدیران مارسی از ورود این ملی پوش مراکشی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، استقبال می کنند. در این فصل، بازیکن سابق آنژه 25 بازی در سوپر لیگ ترکیه آمار یک گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده است. ارزش او در سایت ترانسفر مارکت 5 میلیون یورو تخمین زده می شود.

برچسب‌ها: المیپک مارسی فرانسه لیگ فرانسه رومن سایس بشیکتاش تیم ملی مراکش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 Sporties_fa@1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi