خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

این ملی پوش مراکشی به زودی به مارسی می آید؟

این ملی پوش مراکشی به زودی به مارسی می آید؟
لونگوریا، به طور جدی به جذب سنگربان تیم ملی مراکش فکر می کند

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مارسی هر کاری برای جذب دروازه بان ملی پوش مراکشی انجام خواهد داد.

به گزارش marseilleiran.ml، در تابستان امسال ، مارسی دوباره در حال آماده شدن برای حمله به بازار نقل و انتقالات است. در واقع، با حداقل 5 بازیکن اعلام شده برای خروج، مارسی ها در حال آماده شدن برای بازسازی مجدد (مانند سال گذشته) نیروی کار تیم خود با چندین موقعیت هستند که باید دو برابر شوند یا تقویت شوند. ما در میان پستهای دیگر در مورد هافبک صحبت می کنیم (جایی که گندوزی با اصرار در ابتدا اعلام می شود) یا حتی در دفاع (سه بازیکن به نام های: بایی، بالردی و کابوره در لیست خروج هستند). اما در ساعات اخیر این پست دروازه بانی است که هدف اصلی جذب خواهد بود.
با وجود حضور پائو لوپز (عملکرد خوب غیرقابل انکار در این فصل)، پابلو لونگوریا و افرادش دوست دارند یک دروازه بان جدید با همان کیفیت را به خدمت بگیرند. در واقع، طبق اطلاعات منتشر شده توسط کانال +، رهبران مارسی در مورد احتمال قرارداد با یاسین بونو جویا می شدند. این یعنی روبن بلانکو باید مارسی را ترک کند.
دروازه بان سویا، برنده اخیر لیگ اروپا شد و در نیمه نهایی جام جهانی با مراکش حضور داشت، یکی از اهداف مارسی برای سال آینده خواهد بود. اما چند نکته مانع ورود او به مارسی می شود. اول اینکه، المپینها هنوز به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرده اند (آنها باید در مرحله پلی آف بازی کنند) برخلاف سویا که با وجود یازدهم بودن، توانست جایگاه خود را در لیگ قهرمانان را از طریق لیگ اروپا کسب کند. سوال دیگر نقش دروازه بان 32 ساله در نیروی کار مارسی است. در واقع، او احتمالاً به هیچ وجه به عنوان نیمکت نشین نخواهد بود و بنابراین باید پائو لوپز را به نیمکت بازگرداند. شرایطی که احتمالا برای سرمربی جدید سنگین خواهد بود.

در حالی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز (به طور رسمی) شروع نشده است، رهبران مارسی سخت در تلاش هستند تا بازیکنانی را پیدا کنند که تیم خوبی را برای فصل 2023-2024 تشکیل دهند.

برچسب‌ها: المپیک مارسی یاسین بونو مارسلینو تیم ملی مراکش فرانسه لیگ فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

40 Sporties_fa@1402/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi