خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تاتنهام در مورد انتقال دائمی کلمنت لنگله تردید دارد

تاتنهام در مورد انتقال دائمی کلمنت لنگله تردید دارد
باشگاه تاتنهام به مدافعان دیگری به جز لنگله هم فکر می‌کند.

مستر90 | تاتنهام در مورد انتقال 14 میلیون یورویی کلمنت لنگله تردید دارد و به دنبال گزینه‌های جایگزین اوست.

در روزهای اخیر گزارش شده بود که بارسلونا امیدوار است فروش کلمنت لنگله به تاتنهام را قبل از 30 ژوئن نهایی کند. این بازیکن 28 ساله فصل 23-2022 را به صورت قرضی در تاتنهام گذرانده بود و حال مدافع فرانسوی پس از اتمام دوره قرضی‌اش در این تیم انگلیسی در راه بازگشت به بارسلونا خواهد بود. دو باشگاه بر سر انتقال دائمی لنگله با هم در حال مذاکره هستند اما طبق گزارش جدید موندو دپورتیوو، تاتنهام در مورد انتقال دائمی لنگله تردید دارد و در حال حاضر به دنبال گزینه‌های جایگزین او در بازار نقل و انتقالات است. بر طبق این گزارش، بارسلونا به دنبال رقمی در حدود 14 میلیون یورو برای لنگله است. اما به نظر می‌رسد اسپرز تمایلی به برآورده کردن این خواسته بارسا ندارد، به خصوص با توجه به اینکه آنها باید کل دستمزد او را نیز متحمل شوند که خود آن هم رقمی قابل توجه است.

در این میان صحبت‌هایی نیز از لنگله به عنوان بخشی از فرآیند انتقال جووانی لو سلسو به گوش می‌رسد که بارسلونا این هافبک تاتنهام که در حال حاضر به طور قرضی در ویارئال بازی می‌کند را برای خط میانی خود می‌خواهد. تاتنهام به دنبال گزینه‌های جایگزین این مدافع فرانسوی در بازار نقل و انتقالات است و از ادموند تاپسوبا از بایرلورکوزن به عنوان گزینۀ جانشین لنگله نام برده می‌شود. اگر تاتنهام به هر دلیلی مایل به جذب دائمی کلمنت لنگله نباشد این به خودی خود خبری بد برای بارسلونا و خوان لاپورتا خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا تاتنهام کلمنت لنگله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 ღ میسون مونت ღ1402/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi