خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

مارسی علاقه‌ای به جذب کلمنت لنگله ندارد

مارسی علاقه‌ای به جذب کلمنت لنگله ندارد
این مدافع فرانسوی، همچنان وضعیتی مبهم دارد.

به نظر می‌رسد کلمنت لنگله که فصلی نا امید کننده با بارسلونا سپری کرد، در لیست خروجی های ژاوی در این تابستان قرار داشته باشد؛ اما همچنان هیچ تیمی به جذب این مدافع میانی علاقه‌ای نشان نداده است.

مستر90| برخلاف ادعاهای مطرح شده در اسپانیا، RMC Sport گزارش داده که المپیک مارسی علاقه‌ای به جذب کلمنت لنگله 27 ساله به صورت قرضی ندارد. این باشگاه فرانسوی به دلیل دستمزد فعلی لنگله در بارسلونا از این انتقال صرف نظر کرده است.

لنگله در بارسلونا فرم ناامیدکننده ای داشته و فصل گذشته تنها 7 بار در ترکیب ابتدایی کاتالان ها قرار گرفت. او در برنامه های ژاوی جایی ندارد و بارسلونا برای فرار از بحران مالی به دنبال فروش این بازیکن است. بارسلونا موضعش درمورد لنگله مشخص است؛ آنها اجازه جدایی به وی داده ‌اند.

با این حال، ظاهراً لنگله به مارسی سمپائولی نخواهد پیوست. پیش از این رسانه نزدیک به باشگاه کاتالانی یعنی، اسپورت، در گزارشی انتقال قرضی لنگله به مارسی را قریب الوقوع دانست؛ اما حالا مشخص شده که دستمزد 6 میلیون یورویی (در سال) لنگله به هر شایعه‌ای مبنی بر پیوستنش به مارسی پایان می‌دهد. از آنجایی که میزان دستمزد او با استانداردهای مارسی فاصله دارد، بندرنشینان به هیچ وجه به جذب لنگله فکر نمی‌کنند.

لنگله تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد. انتظار می‌رود این بازیکن در پایان این هفته با ایجنت خود دیدار کند تا آینده اش مشخص گردد.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه المپیک مارسی کلمنت لنگله تیم ملی فرانسه بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Sporties_fa@1401/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi