خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

احتمال حضور لیونل مسی در بازی برابر آرسنال

احتمال حضور لیونل مسی در بازی برابر آرسنال
کاپیتان آرژانتین قرار است فوتبالش را در لیگ MLS ادامه دهد.

مستر90 | لیونل مسی ممکن است اولین بازی خود در آمریکا را مقابل آرسنال در دیدار ستارگان MLS انجام دهد.

به گزارش سایت GOAL، انتقال مسی به تیم اینتر میامی و لیگ MLS خبر شوکه‌آوری برای علاقه‌مندان به فوتبال در سرتاسر جهان بود و از این به بعد باید شاهد حضور این فوق‌ستارۀ آرژانتینی در تیمی خارج از قارۀ اروپا باشیم. حال لیونل مسی می‌تواند در بازی ستارگان MLS با آرسنال که در پیش‌فصل انجام می‌شود، حضور پیدا کند و برابر توپچی‌ها بازی کند. این بازی قرار است در تاریخ 20 جولای در واشنگتن دی ‌سی برگزار شود و تیم MLS All-Stars به مصاف شاگردان میکل آرتتا بروند. مربیگری تیم ستارگان لیگ MLS برعهدۀ وین رونی است و تنها باید دید که آیا در آن تاریخ مسی در دسترس خواهد بود یا خیر؟

گفتنی است، لیونل مسی می‌تواند اولین بازی خود برای اینتر میامی را در اواخر ماه جولای مقابل تیم کروز آزول انجام دهد و از همین حالا شور و اشتیاق زیادی برای دیدن بازیکنی همچون او در ایالات متحده وجود دارد. مسی در بازی دوستانه آرژانتین برابر اندونزی حاضر نخواهد بود و می‌خواهد به همراه خانواده‌اش به استراحت بپردازد و پس از آن برای بازی در تیم جدیدش راهی فلوریدا شود.

برچسب‌ها: آرژانتین آرسنال اینتر میامی لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

62 ღ میسون مونت ღ1402/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi