خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

جدیدترین بحران المپیک مارسی: سوشی‌گیت!

جدیدترین بحران المپیک مارسی: سوشی‌گیت!
ایگور تودور، مربی مارسی، بعد از شکست تیمش به جای حضور در نشست خبری به یک رستوران ژاپنی رفت و همین مساله، واکنش زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

تودور دوره مربیگری خود در مارسی را با باخت یک بر صفر در زمین آژاکسیو به پایان رساند. مربی کروات چند روز پیش از این مسابقه، گفته بود در پایان فصل از تیم خواهد رفت. او فصل را در حالی تمام کرد که تیمش در لیگ سوم شد.

تودور بعد از مسابقه آخر فصل در نشست خبری حاضر نشد و هری ووکاس، دستیارش را به جای خود فرستاد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. وقتی از او پرسیده شد، چرا تودور به نشست خبری نیامده، جواب داد: «نمی‌دانم، او را بعد از بازی ندیدم.»

- از باخت ناامید شده بود؟
«همیشه وقتی می‌بازی، عصبانی می‌شوی. به هر حال، برای ما فصل بدی نبود. فصل خوبی داشتیم. فوتبال هجومی به نمایش گذاشتیم، فوتبالی که در آن ریسک هم می‌کردیم. حالا هم فصل را تمام کرده‌ایم و به استراحت نیاز داریم.»

در بین خبرنگاران حاضر در نشست خبری یک خبر پیچید که تودور به جای حضور در نشست خبری، به مغازه‌ای که کنار اتوبوس باشگاه بوده رفته تا سوشی بخورد. این خبر به سرعت به گوش هواداران مارسی رسید و آنها در شبکه‌های اجتماعی با این مساله شوخی کردند.

در توییتر یک "گیف" دست به دست شد که در آن عکس تودور در کنار سوشی و اتوبوس تیم بود و صدایی روی آن می‌گفت: «سوشی دوست دارم».

برچسب‌ها: المپیک مارسی سوشی گیت فرانسه لیگ فرانسه ایگور تودور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

37 Sporties_fa@1402/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi