خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

سرنوشت ایزاک توره چه خواهد بود؟

سرنوشت ایزاک توره چه خواهد بود؟
با جدایی ایگور تودور، ایزاک توره سرنوشتی متفاوت خواهد داشت؟

به گزارش marseilleiran.ml، ایزاک پس از قرضی موفقیت آمیزش در اوسر به مارسی بازگشت، پرونده ایزاک توره یکی از پرونده هایی خواهد بود که پابلو لونگوریا باید تابستان امسال به آن رسیدگی کند.

ایزاک توره که سال گذشته از لو آور به خدمت گرفته شد، یکی از شگفتی های فصل نقل و انتقالات تابستانی قبلی مارسی بود. اگرچه او در طول آماده سازی تابستان 2022 استعداد و توانایی های بزرگی از خود نشان داد، در نهایت هرگز نظر ایگور تودور را جلب نکرد. در ماه های اول حضورش در مارسی، این مدافع 20 ساله تنها 65 دقیقه بازی کرد. این زمان بازی برای بازیکنی که هنوز نیاز به پیشرفت در سطح بالایی دارد، کافی نبود. او که زمستان سال گذشته به اوسیر قرض داده شد، ویژگی های زیادی را در تیمی که برای بقا تلاش می کرد، نشان داد. در بازگشت به مارسی، پرونده او یکی از پرونده های پنجره نقل و انتقالات بعدی خواهد بود.

یک انتقال قرضی موفق

در سال های اخیر، تعداد کمی از جوانان شانسی برای بازی در مارسی داشته اند. ایزاک توره نیز از این قاعده مستثنی نبود. این بازیکن 2.06 متری تنها برای دقایقی توانست لباس آبی و سفید را به تن کند. با تنها 65 دقیقه بازی در فصل اول، این بازیکن ملی پوش فرانسوی فرصتی نداشت. به همین دلیل او در ژانویه گذشته به اوسر قرض داده شد. برخلاف ماجراجویی خود در مارسی، بازیکنی که در لو آور تمرین کرده بود شانس خود را با کریستف پلیسیه داشت. در واقع در طول فصل، او 18 بار از 21 بازی اخیر تیمش به میدان رفت.

سرمربی اوسر در مورد بازگشت وی به مارسی گفت:«او جدایی خود را به عنوان یک پسرفت تلقی نکرد، بلکه فرصتی برای کسب تجربه برای بازگشت قوی تر به مارسی بود. ایزاک یک شگفتی خوب است. بازیکنان و من می دانیم که در مدیریت، آنها از عملکرد او بسیار خوشحال هستند. او قدرت و شادابی زیادی را برای ما به ارمغان می‌آوَرد و در باز پس گیری توپ بسیار مفید بود. ما با او با کمک ویدیو کار می‌کنیم. او شروع خود را پسرفت تلقی نکرد، بلکه فرصتی برای کسب تجربه برای بازگشت دانست. او به انتقال بین لیگ 2 یا پایین جدول لیگ 1 نیاز داشت.» برخلاف برخی از بازیکنان، مانند کنراد د لا فوئنته، پل لیرولا یا حتی ژردن آماوی، انتقال قرضی ایزاک توره یک موفقیت واقعی بود.

مربی جدید، نقش جدید؟

بسیار واضح است که ایگور تودور هرگز به ایزاک توره اعتماد نداشت. اما با جدایی کروات می توان گزینه را در پست مدافع میانی را تغییر داد. جای تعجب نیست که گزینه خرید اریک بایی توسط مدیریت اعمال نشد. بنابراین این بازیکن ساحلی به طور منطقی تابستان امسال به منچستریونایتد بازخواهد گشت. برای جایگزینی او، ایزاک توره می تواند راه حلی باشد. این مدافع 20 ساله اکنون لیگ 1 را می شناسد و توانایی های خود را در یکی از لیگ های معتبر نشان داده است. بدیهی است که نقش بازیکن فیکس ثابت تیم برای او، هنوز منطقی نباشد، ولی او می تواند به تدریج در چرخش مربی آینده مارسی جای بگیرد.

برچسب‌ها: المپیک مارسی فرانسه لیگ فرانسه ایگور تودور ایزاک توره اوسر تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

40 Sporties_fa@1402/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi