خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

لیگ فرانسه ۱۸ تیمی می‌شود؛ سقوط چهار تیم به دسته پایین‌تر

لیگ فرانسه ۱۸ تیمی می‌شود؛ سقوط چهار تیم به دسته پایین‌تر
با پایان یافتن مسابقات لیگ یک فرانسه، تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شد.

لیگ 1 کشور فرانسه با برگزاری دیدارهای هفتۀ سی‌وهشتم این رقابت‌ها رسما در فصل 23-2022 به پایان رسید تا سرنوشت تیم‌های سقوط کننده نیز مشخص گردد. بر طبق قانون جدید لیگ فوتبال فرانسه، رقابت‌های فصل بعد لیگ 1 فوتبال این کشور با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد تا بر طبق این قانون، در این دوره چهار تیم به دستۀ پایین‌تر سقوط کنند.

نانت با پیروزی 1-0 برابر آنژه توانست در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ 1 فرانسه قرار گیرد تا با این برد ارزشمند فصل بعد نیز در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فرانسه حاضر باشد. اما چهار تیم دیگر اوسر، آژاکسیو، تروا و آنژه با قرارگرفتن در رده‌های هفدهم تا بیستم جدول به لیگ دو فرانسه سقوط کردند. آنژه با 18 امتیاز از قبل سقوطش به دستۀ پایینتر قطعی شده بود و در ردۀ آخر جدول لیگ یک فرانسه قرار گرفت و تروا با 24 امتیاز، آژاکسیو با 26 و اوسر با 35 امتیاز و یک امتیاز کمتر از نانت 36 امتیازی، چهار تیمی بودند که به دسته دوم لیگ فرانسه سقوط کردند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه آنژه اوسر تروا آژاکسیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 Sporties_fa@1402/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi