خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

محمد محبی، آماده درخشش در آخرین حضور احتمالی

محمد محبی، آماده درخشش در آخرین حضور احتمالی
شاید بازی با پرسپولیس آخرین حضور محمد محبی در ترکیب تیم استقلال باشد.

به گزارش مستر90، زننده 8 گل برای استقلال در لیگ برتر در نیمه نهایی جام حذفی و در بازی با نساجی 2 گل زد تا نشان داد در بهترین شرایط فنی برای بازی فینال جام حذفی قرار دارد. او که در بازی برگشت دو تیم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در میان مدافعان پرسپولیس محصور شده بود و نتوانست کار خاصی انجام دهد، به نظر این بار برای رهایی از این وضعیت چاره ای اندیشیده است و حتی آنرا دیروز تمرین کرد!

حضور در دربی شاید آخرین حضور محمد محبی در ترکیب تیم استقلال باشد. چون یکی از مصوبات آیین نامه نقل و انتقالات عدم حضور لژیونر در ترکیب تیم ها به عنوان بازیکن قرضی است! در صورت اجرایی شدن این قانون که عجیب و به نوعی من درآوردی است، بازیکنانی چون محمد محبی و مهدی قایدی قادر به ادامه حضور در ترکیب تیم آبی نخواهند بود. انتقال بازیکن از تیمی به تیم دیگر به عنوان بازیک قرضی در همه جای دنیا مرسوم است و هیچ گاه پیرامون این حضور دیده نشد که محدودیتی وضع شود. صرف نظر از این موضوع مهم شاید سانتاکلارا به خاطر رفتارهایی که از باشگاه استقلال در پول انتقال محمد محبی دید، این بازیکن را به تیم دیگری قرض دهد و یا او را بفروشد. همان طور که باشگاه سپاهان در تلاش است این بازیکن را قطعی از باشگاه سانتاکلارا خریداری کند. باشگاهی که فصل آینده در لیگ برتر پرتغال حضور نخواهد داشت.

یکی از احتمالات هم می شود، خرید قطعی محمد محبی از باشگاه سانتاکلارا توسط باشگاه استقلال باشد. با این حال یکی از خوب های استقلال در فصل جاری به دنبال پایانی خوبی در این فصل از بازی ها است تا در صورت جدایی از تیم آبی خاطره ای خوب از خود به یادگار بگذارد. نکته مهم دیگر اینکه درخشش در این بازی و کمک به استقلال در لمس جام قهرمانی حذفی موقعیت محمد محبی را در تیم ملی ارتقاء خواهد بخشید. البته امیر قلعه نویی پیش تر ثابت کرده به سبک بازی محمد محبی علاقه خاصی دارد و علاقمند است در تیم ملی هم همانند دوران حضور در سپاهان از این بازیکن استفاده کند. بازیکن پر جنب و جوش که در پست وینگر همانند یک مهاجم بازی می کند و اولین استراتژی اش گلزنی است.

برچسب‌ها: استقلال محمد محبی نقل و انتقالات سانتاکلارا پرسپولیس جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 Sporties_fa@1402/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi